erkek arkadaşımın ilk sevgilisiyim 1.5 yıllık bir ilişkimiz vardı kendisi geçen yaz karşı komşumdu sonra biz taşındık farklı bir şehire herşey çok güzel gitti arada gittim geldim sonra yazın gelmem bir hafta kala bana çaktırmamış ama çok üşünmüş bana sıkıldığını söyledi bir süre kouşmayalım dedi tamam dedim sonra ertesi gün dayanamadım maalesfki aradım o da tamamen bittiğini söyledi şimdi kuzeniyle konuşunca felan sıkıldım belki başkasını bulurum felan demeye başlamış 3 haftada yaşadığımız onca şeyi ne ara unuttu diye kendime soruyorum açıkçası dışarıdan bakınca mutlu ve umrunda değil gibi duruyor ve aşırı derece egosu yükseldi vazgeçilmez sanıyor kendisini maalesef ki buda benim hatam ayrılırken baya yalvardım resmen sensiz mutlu olamicam felan gibi bir sürü şey yazdım durum böyle oluncada ister istemez çocuktaki ego tavan oldu kendisini hala çok seviyorum geri dönmesini çok istiyorum ne yapmam nasıl davranmam lazım yazın yine karşı komşum şu an bu arada lütfen yardımcı olun
Güncellemeler
+1 yıl
ne yapmam lazım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar