Eski sevgilim ilişkiden sıkıldığı için ayrıldı 3 hafta oldu ayrılalı geri döner mi?

erkek arkadaşımın ilk sevgilisiyim 1.5 yıllık bir ilişkimiz vardı kendisi geçen yaz karşı komşumdu sonra biz taşındık farklı bir şehire herşey çok güzel gitti arada gittim geldim sonra yazın gelmem bir hafta kala bana çaktırmamış ama çok üşünmüş bana sıkıldığını söyledi bir süre kouşmayalım dedi tamam dedim sonra ertesi gün dayanamadım maalesfki aradım o da tamamen bittiğini söyledi şimdi kuzeniyle konuşunca felan sıkıldım belki başkasını bulurum felan demeye başlamış 3 haftada yaşadığımız onca şeyi ne ara unuttu diye kendime soruyorum açıkçası dışarıdan bakınca mutlu ve umrunda değil gibi duruyor ve aşırı derece egosu yükseldi vazgeçilmez sanıyor kendisini maalesef ki buda benim hatam ayrılırken baya yalvardım resmen sensiz mutlu olamicam felan gibi bir sürü şey yazdım durum böyle oluncada ister istemez çocuktaki ego tavan oldu kendisini hala çok seviyorum geri dönmesini çok istiyorum ne yapmam nasıl davranmam lazım yazın yine karşı komşum şu an bu arada lütfen yardımcı olun
Güncellemeler
+1 yıl
ne yapmam lazım
Eski sevgilim ilişkiden sıkıldığı için ayrıldı 3 hafta oldu ayrılalı geri döner mi?
Cevapla