Aşk İlişkileri Bir insana güzel/yakışıklı olduğu için mi aşık olursunuz? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bir insana güzel olduğu için aşık olmazsın. Birine aşık olduğun zaman, o insan güzel görünür. Zira güzellik fikrini getiren de aşktır.Değil mi? Bir insana güzel/yakışıklı olduğu için mi aşık olursunuz? Cevapla Aşk Soruları Getir Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et
AşkıÖldürmek Takip Et FenomenMaster Yaş: 32 +1 yıl Ben aşık olursam yakışıklı olur ben bir şey hissetmedikten sonra kim olursa olsun gözümde çirkindir. Gerçek sevgi böyledir aksini iddia eden yalan söylüyordur 1 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Hayır ben kalbini sevdiğim için aşık olurum 0 0 Yorumla
Farlander_SUPREME Takip Et Bilge Yaş: 20 , eic 100% +1 yıl Güzel olduğu için hoşlanabilirim ama aşk çok başka bir konu. Aşkın gözü kör 0 0 Yorumla
Salihydnxyz Takip Et Master Yaş: 24 , eic 83% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı. Göze de hitap etmesi lazım tabi ama asıl karakter 0 0 Yorumla