Bir insana güzel/yakışıklı olduğu için mi aşık olursunuz?

Bir insana güzel olduğu için aşık olmazsın. Birine aşık olduğun zaman, o insan güzel görünür. Zira güzellik fikrini getiren de aşktır.

Değil mi?
Bir insana güzel/yakışıklı olduğu için mi aşık olursunuz?
Bir insana güzel/yakışıklı olduğu için mi aşık olursunuz?
Cevapla