Erkek arkadaşım 37 yaşında ben 20. Evlenme teklif etti. Ailemin tepkisinden korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım?

Bana aşık, hâkimlik yapıyor şu an. İşi gücü yerinde varlıklı kültürlü statülü biri. Daha önce evlenip boşanmış çocuğu yok. Ben de hemşirelik okuyorum. Babam hayırsızın biri annem çaresiz ev hanımı. Kardeşim de okuyor. Ailemden çok ağır psikolojik şiddet görüyorum evimiz çok huzursuz. Belki bu evlilik olursa ailemi de kurtarırım kendim de rahat bir hayat yaşarım diye düşündüm. Seviyorum da onu tamamen hissiz değilim yani. Ama utanıyorum dışarıda insanlar bu duruma laf atacak diye. Çünkü az değil yani 17 yaş var. Ailem bunu öğrenirse beni reddederler bunu da biliyorum ama sevgilimden gördüğüm sevgiyi şefkati kimseden görmüyorum. Ayrılmak belki doğru olan ama yapamıyorum defalarca denedim. Yine ona dönüyorum. Ne yapacağım lütfen bit akıl verin.

Erkek arkadaşım 37 yaşında ben 20. Evlenme teklif etti. Ailemin tepkisinden korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla