Bir erkekle ilk günlerde nasıl veya ne kadar sıklıkla yazışmalıyız?

Merhabalar sizce ilk günlerde nasıl yazışmalı veya ne kadar sıklıkla? Hep erkek mi yazmalı? Hangi tarzda, ne kadar, ve cvplar vs. yani genel anlamda soruyorum. 2 kez o 1 kez kafın mı mesela :) adam akıllı cvplarmısınız bu konuda çok kötüyüm
Bir erkekle ilk günlerde nasıl veya ne kadar sıklıkla yazışmalıyız?
Cevapla