Beklentisiz ve çıkarsız ilişki yaşamak bu kadar zor mu?

Neden her seferinde erkeklerin kadınlardan farkı yönlerde beklentisi oluyo? Birlikte olmadan veya farklı düşünmeden aşkınızı yaşamıyor musunuz? Anlamadığım şey gerçekten sevseler de sevmeseler de karşı taraftan temassal anlamda beklenti içindeler sebep ne yani
Beklentisiz ve çıkarsız ilişki yaşamak bu kadar zor mu?
Cevapla