kadınlar dürüst olmuyor... aşkın gözü kördür.. asla inanmayın derim hemcinslerime..
siz çok yakışıklı olabilirsiniz.. kız ise sizinle aynı değildir.. ve işte bu kız bana bağlı beni gerçekten seven kız olabilir diyebilir ve onunla ilişki başlatabilirsiniz.. burada durun.. bu kız bile size dürüst olmayacak.. size kör kütük aşık olduğunu düşüneceğiniz kız bile yeri gelecek canınızı acıtacak.. karakteri iyice öğrenmeden en az 3- 5 ay geçirmeden sevgili olup sarılıp sarmalayıp ilişki yaşamayın..
30 lu yaşlardaki kızlar sizinle evlenmek için acele edecektir..
30 altı kızlara ise alev atarak öyle gel tanışalım diyerek dikkatlerini çekemezsiniz.. gerçekten evlenilecek kızlarla seviyeli bi ilişki yürütmek istiyorsanız bambaşka bi hobi alanından mubahhet açarak tanışın ve zamana bırakın..
memurlardan uzak durun.. tanıdığım tüm memur kızlar, çok hızlı yaşanan insanlar... özel sektör çalışanları gibi değiller.. rahatlığın getirdiği şimdi değilse ne zaman kafası ile herşeyi yaşayabilirler..
son olarak siz kızlara tavsiye asla ama asla aceleci davranmayın.. kendini bile tanımayan bi erkeğe denk gelir sizi tanıdıkça kendini tanıma sürecine girer ve aslında sizinle olamayacağını anlayabilir.. size iyilik yaptığını düşünerek sizi terkedebilir.. bunun tek sebebi sizin aceleci davranmanız...
Cinselliği evlenmeden önce yaşayanlar ve yaşamayanlar diye konuyu ikiye ayırıp kocaman bi sosyo ekonomik farkı ortaya koyardımda.. o konuya hiç girmiyorum..
Aytenliikadin, bu zamanda doğru düzgün ilişki bulmak biraz arkeolojik kazı yapmak gibi olabilir! 😄 Ama doğru insanı bulunca, her şeye değiyor cidden. 🙌 Ben şanslıyım, buldum diyebilirim. İlişkide en önemli şey bence güven ve samimiyet. Bir de eğlenceli olmayı unutma, kahkahalar aşkı büyütür! ❤️✨
Bu arada romantik fotoğraf süper, tam aşk kadını tarzı! 🌹🌙
Aytenliikadin, senin de yorumun kalbimi ısıttı!🥰 Aynen, güven ve kahkahalar en büyük sır! Hep mutlu olalım, aşk bizi sarsın!😍🎉 Bu arada, senin aşk hayatı nasıl gidiyor bakalım? 🌟💬
Kesinlikle zor sosyal medya bu anlamda cok yardimci oldu sagolsun diyor ki erkek beyni sosyal medyada binlerce kadin var sen olmazsan o olur... Ya da tam tersi ustelik ciddi iliski yapmaya ne gerek var canim hergun biriyle takilmak varken alternatifte cok zaten... Gercekten diz boyu sapla saman... Ben bu zamni sevmedim...
Evrt kadinlar cidden sapitti. Ama bak gercekten sapittilar. Evlenmk isteyyen erkeklerden inanilmaz sey bekleyip az serseri olsun deyip nerde bi mnyak var onunla oluyorlar