Bu zamanda doğru düzgün ilişki yapmak zormu?

Bir ilişkim car şuanda ama aramız kötü 6 aydır ondan soğuma raddesindeyim bana yanlışları oluyor ve ben ilişkimde yapıcı bir insanım çözmeye çalışırım fakat artık çözülmüuor bazı şeyler. Sevgilime bir yanlıiım olmadı başka etkeklere bile dönüp bakmayan biriyim kendi halinde 2 3 arkadaşı olan çünkü seçiciyim yanlış insanlarla yanlış ortamlarda doğru kişileri bulamayız biliyorum. O yüxdende sade ve huzurlu bir hayatım var. İlişkimi bitirmeye karar verdiğimi arkadaşlarımla paylaşınca artık doğru düzgün etkek kalmadığını herkesin piyasacı kız düşkünü oldupunu söylüyorlar ama ben katılmıyorum mutlaka iyiker vardır ama zor biliyorumda. Arkadaşlarım düzeltirsin diyor ama inanmıyorum 3 yıldır beraberiz 3. Yıl dönümümüzü bile unuttu yani sonradan çabaladı etti ama unuttu sonuçta of ne yapıcapımıda bilmiyorum
Bu zamanda doğru düzgün ilişki yapmak zormu?
Cevapla