Erkek arkadaşım ile ayrılıp barıştık ve 1 yıldır barıştığımızı ailelerden gizliyoruz. Bu şekilde devam etmek beni huzursuz ediyor, ne yapmalıyım?

Uzun bir ilişkimiz var ilişkimizin ortasında ayrılık yaşadık ve o ayrılıktan sonra aileler barışmamızı istemedi. Ailelerden gizli barıştık 1 yıldır gizli bir şekilde sevgiliyiz. Ama bu durum beni huzursuz ediyor bunu ona söylediğimde kaderimiz bir ise bizi kimse ayıramaz bu tür şeyler konuşmayalım vs diyor. Geçen gün artık huzursuz olduğumu ve bu ilişkiye devam etmek istemediğimi söyledim seni bu kadar sevdiğimi bildiğin halde aşkımı hiçe sayıp beni bırakacaksın öyle mi falan dedi vicdan yaptım sizce ne yapmalıyım lütfen yorum yapın

Erkek arkadaşım ile ayrılıp barıştık ve 1 yıldır barıştığımızı ailelerden gizliyoruz. Bu şekilde devam etmek beni huzursuz ediyor, ne yapmalıyım?
Cevapla