Dediği yapmadim diye ondan onay alamadigim icin küstü?

Benim sevgilimle 2 seneye yakin bir ilişkim var ve bur çok konuda hakimiyet onda yani bir şey deduginde yapmadigimda bambasit bir olay olsa dahil benimle konuşmuyor kusuyor yani simdi gelipde bana erkek delisimisin baska adammi yok demeyin birbirimizi seviyoruz bu olaylar harici baldan daha tatli ama boyle yapinca da uzuluyorum 3 gundur başim agroyor 12 saat calişiyorum uyuywmiyorum sorun da şu ki işle alakali bir durum vardi ben de yazacagimi soyledim sikayet edecegimi soyledim odw olur hem senu ciksrtirlar falan dedi sonra ben ona yaziyorum demeden daha dogrusu yazacam dedim ama o cevap verene kadar yazdim ss leri attim konuşmanin bu sefer sen bensiz bana sormadan nasil yazarsin kendi başina nasil karar verirsin dedi 3 gundur benimle konuşmuyor gonul almak için calisitig yere yemek yolladim borek yolladim geri gonderdi benmi manipule oluyorum haksizmiyim iyice beter haldeyim yani nolur ne biter evlilik dusuncesindeyiz kafam karma karisik
Dediği yapmadim diye ondan onay alamadigim icin küstü?
Cevapla