Aşk İlişkileri Aşkın tanımını bilim adamlari mi filozof ve edebiyatcilar mi yapar? internet_eşkiyası Takip Et Xper 6 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Hangisi daha iyi gercekci yapar? Aşkın tanımını bilim adamlari mi filozof ve edebiyatcilar mi yapar? Cevapla Aşk Soruları Beğen Paylaş Takip Et
PandaİsBack Takip Et FenomenYoda Yaş: 27 +1 yıl Aşkın tanımını kimse tam anlamıyla yapamaz. Aşık kişi bile kendi içindeki hisleri tam olarak resmedemez. Çünkü derin ve karmaşık. 0 1 Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl Ureme icgdusu en basta baska diger vb seylerle harmanlanip herkese gore degisebilir falan ama temelinde uremek yatıyor Yorumla
Göktuğh Takip Et Bilge Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 673 cevap paylaştı. Herkes kendine göre yapar delikanlı 0 2 Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl Peki gerceğe yakin olan hangisi olur? Yorumla Göktuğh +1 yıl Herkes kendi söylediği gerçeğe inanır sen uğruna ölmek dersin ona inanırsın ben uydurmadır derim ona inanırım Yorumla
Lokiningecesi Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 526 cevap paylaştı. Hepsi de kendi alanınca açıklayabilir. 0 0 Yorumla
TayyarRA Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı. Edebiyatçıların yapması lazım 0 19 Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl Edebiyatcilar genelde bos yapmis Yorumla TayyarRA +1 yıl Kafa o kadar çalışıyor demek ki Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl Şairler azdim yaniyorum diyemiyorlar ki gozleriniz hanfendi diyorlar Yorumla TayyarRA +1 yıl Aaaaaaa şairse konular şair Eşref ve neyzen Tevfik i tek geçerim Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl Neyzen tevfik i realist bir yazar ona lafim yok o usutunu ortmuyor direkt konuya giriyor Yorumla TayyarRA +1 yıl Oldun mı öyle olacan zaten Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl düşmüşüz bir bacım belasına,koymadık diye taaa * ortasına, kader böyle yazmış hatırasına...ben böyle hatıranın hikayesini *!kerem dağları deler bir * uğruna, aslı gitsin de ona buna vurdura...bir karı için değer mi hiç bütün bunlara, her taraf * dolu mala iyi vurana. Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl En guzel tanm8ni yapan edebiyatci Yorumla TayyarRA +1 yıl Türk milleti gariptir Her lafı sözü kaldırmaz İ*hbne dersin kızarda S! kersin aldırmaz 😁😁😁 Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl Simdi anladim, yapmak isteyince en iyi edebiyatcilar yapar tanimini. Yorumla TayyarRA +1 yıl Yani şairler onlardan daha iyi yapıyor 😁😁 edebiyatçıların durup düşünmesi lazım Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl Şairler edebitacu diye gecmez mi ayni zamanda Yorumla TayyarRA +1 yıl Şair ve yazar aynı şey midir Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl Ama edebi seylere girmez mi siir? Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl Bir yazar roman vb edebi eserler yaziyirsa edebiyatci deriz. Ama evren hakkinda yaziyorsa bilim adami falan deriz Yorumla TayyarRA +1 yıl Girmez hocam. Bir yazarın 300 sayfada anlatamadığı aşkı , şair 20 satıra çoktan sığdırmış ve anlatmıştır Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl Edebiyatcilar neden sairleri isliyor o zaman derslerde Yorumla TayyarRA +1 yıl Konu bulamıyorlar 😁😁 Yorumla internet_eşkiyası +1 yıl Edebiyatci nedir kime denir ne ile ililenir? Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Aşkın tanımını kimse tam anlamıyla yapamaz. Aşık kişi bile kendi içindeki hisleri tam olarak resmedemez. Çünkü derin ve karmaşık.
Ureme icgdusu en basta baska diger vb seylerle harmanlanip herkese gore degisebilir falan ama temelinde uremek yatıyor
Herkes kendine göre yapar delikanlı
Peki gerceğe yakin olan hangisi olur?
Herkes kendi söylediği gerçeğe inanır sen uğruna ölmek dersin ona inanırsın ben uydurmadır derim ona inanırım
Hepsi de kendi alanınca açıklayabilir.
Edebiyatçıların yapması lazım
Edebiyatcilar genelde bos yapmis
Kafa o kadar çalışıyor demek ki
Şairler azdim yaniyorum diyemiyorlar ki gozleriniz hanfendi diyorlar
Aaaaaaa şairse konular şair Eşref ve neyzen Tevfik i tek geçerim
Neyzen tevfik i realist bir yazar ona lafim yok o usutunu ortmuyor direkt konuya giriyor
Oldun mı öyle olacan zaten
düşmüşüz bir bacım belasına,
koymadık diye taaa * ortasına, kader böyle yazmış hatırasına...
ben böyle hatıranın hikayesini *!
kerem dağları deler bir * uğruna, aslı gitsin de ona buna vurdura...
bir karı için değer mi hiç bütün bunlara, her taraf * dolu mala iyi vurana.
En guzel tanm8ni yapan edebiyatci
Türk milleti gariptir
Her lafı sözü kaldırmaz
İ*hbne dersin kızarda
S! kersin aldırmaz 😁😁😁
Simdi anladim, yapmak isteyince en iyi edebiyatcilar yapar tanimini.
Yani şairler onlardan daha iyi yapıyor 😁😁 edebiyatçıların durup düşünmesi lazım
Şairler edebitacu diye gecmez mi ayni zamanda
Şair ve yazar aynı şey midir
Ama edebi seylere girmez mi siir?
Bir yazar roman vb edebi eserler yaziyirsa edebiyatci deriz. Ama evren hakkinda yaziyorsa bilim adami falan deriz
Girmez hocam. Bir yazarın 300 sayfada anlatamadığı aşkı , şair 20 satıra çoktan sığdırmış ve anlatmıştır
Edebiyatcilar neden sairleri isliyor o zaman derslerde
Konu bulamıyorlar 😁😁
Edebiyatci nedir kime denir ne ile ililenir?
Edebiyatçı