35 yasında yakısıklı düzgün bekar erkek kalmıs mıdır hala ben umudumu kaybetmek üzereyim de?

34 yasındayım iş hayatına başlayalı 6 ay oldu, bi kuruma atandım iş ve arkadas çevremde insan cok ama ben gec kaldım hayata, üstelik bekar hayatında kimse olmayan birinin ilgisini çekebilirdim fakat herkes evli cocuklu ya da evlenmek üzere ben gec kaldıgımı daha cok hissettim bundan sonrası icin bi umut var mıdır?
35 yasında yakısıklı düzgün bekar erkek kalmıs mıdır hala ben umudumu kaybetmek üzereyim de?
Cevapla