Süper soru için teşekkür ederim @Nursenakarakılıç
Sevgiliniz sizden ayrıldığında tekrar dönmesini bekler misiniz?
Süper soru için teşekkür ederim @Nursenakarakılıç

Yakın ulan yakın,
Pencereleri, perdeleri kapatın da yakın!
Kapıyı, bacayı kapatın da yakın,
Zerre dumanı gitmesin dışarıya,
Kokusu sinmesin bütün mahalleye!
Umutlarınızı, düşlerinizi, gülüşlerinizi,
Tam yeni bir hayal kuracak iken,
Size yaşamayı zehir edenleri;
Bir cigara misali yakın...
Aslında şuraya atarlı giderli bir cevap yakışır yazmakta isterdim ama yazamıyorum neden çünkü.. ayrılan ben değilim ben ayrılana kadar ayrılani beklerim. Böyle bir ruh hastası ile karşı karşıyasin 😀
Senin de işin zor be 😂
Senin daha zor.. benimle uğraşıyorsun 😀
Yapacak bir şey yok. Başa gelen çekilir 😂
Benim gibi dert düşman başına 😀
Ahahah olur birazda onlar uğraşsın 😄
Aşk olsun. Beni düşmana mi veriyorsun
Düşman başına dedin ya. Ben niye vereyim 🤪
Hem benim düşmanım da yok 😊
Benim çok 😂😂
😂 say
Yorulmaya gerek yok dostlarım daha az 😂
Sevgilimden ayrılmıştım, nefret ediyordum. Bir daha gözüm görmesin diyordum. Daha sonra ben 2022'de A101'de işe başladım. İş görüşmesi olumlu geçti, pazartesi günü için başla dediler.
Pazartesi günü gidince eski sevgiliminde orada olduğunu gördüm. Meğer oda orada çalışıyormuş. Benim görüşmeye geldiğim gün izinliymiş.
Merhaba, hayırlı olsun dedi sanki hiç tanımıyor gibi. Teşekkür ederim sağolun dedim.
Sağolun derken dedi. Ne dememi bekliyorsun ki dedim.
İş yerinde yerleri supuruyorum gelip elimden alip ben yaparım bana ver diyordu. Cam siliyorum, ben silerim diyordu. Ağır olan herşeyi o kaldırıyordu.
Sonra noldu anlamadım kalbim ısındı. Yeniden başladık herşeye. Eski hataları yapmamak için söz verdik birbirimize.
Geçtiğimiz cumartesi günü beni istemeye geldiler ailesiyle. 6 ay kadar nişanlı kalıp sonrasında rabbim nasip ederse evleneceğiz.
Hayatta asla veya imkansız gibi kavramların varlığına artık inanmıyorum. Önemli olan biten ilişki sonrası yeniden başlamak degil. Eski hataları tekrar etmemek. Hatalardan ders çıkarmak. İnsanlar aynı olduğu sürece 40 defa barışsa yine boş.
Nasipten öte köy yok demişler. En güzeli, en hayırlısı sizlerin olsun 🌙
Her giden bir beklenir ya, insanın bir gözü arkada kalıyor bazen..
Ama senin de detayda dediğin gibi, Bir cigara misali yakmak lazım be usta.
Çok güzel cevaplardan ikincisi
Ne dönerim artık geriye,
Ne de yüz sürerim yollarına.
Aşk pazarında kurulur dar ağaçları.
Mansur gibi yürürüm,
Tek bir ölüm,
Tek bir isimdi hanemize yazılan.
https://www.youtube.com/embed/KS-l9eYEnksGüzel cevap olmuş. Şuana kadar verilenlerin en iyisi.
Teşekkür ederim
Rica ederim ✌️😊
Cevap
20Cevap
Döndügünde yüzüne çarpılan kapının sesini duyar anca
Ayrıldığında bunun dönüşü olmaz.
Yani olmamalı.
Ben ayrıldıysam zaten nedeni vardır dönmem.. aynı şekilde o beni bıraktıysa da gidene de gel demem.. biten bitmiştir..
Hayır beklemem.. Gittiği yerden mümkünse dönmesin..
Hayır dönmek isteyen oldu hadi Allah versin dedim, ne yapacağım ben şişme bebek miyim canı isteyip kullan istemeyince at
Haklısın Volkan
Kadınlar yvsktir bunu unutma işine gelene kuyruk sallar
Kendi etrafında evet ama bana geri dönmesi asla mümkün değil. Ben birinin cepte göreceği biri değilim!
Bravo 👏✌️
Ayrılma şekline bağlı.
Takipten çıktıysa 🤣
Zaten beni tanıyorsa geri dönmeyeceğini bilir
Woow sert
Seven insan elbette ne yaşamış olursa olsun kalbinin bir köşesinde bu hissi belli süre yaşar ama bunu uzatmak insanın kendi sağlığına etkisi kötü oluyor.
ilk 3 gün acı kalan 4 kabulleniş sonra 1 hafta çok iyiyim havaları dönsede affetmem sonra tekrar çöküntü 1 ayın sonunda ise dönmesin en ufak iletişim içinde bile bulunmak istemeyecek sağlamlığa kavuşuyorsunuz
Güzeldi ✌️👏
Benden nasıl ayrıldıysan tıpış tıpış döneceksin @ertugrulkartal1903 . Bırakmam seni kimseye de yar etmem. Ben öyle kolay lokma değilim.
Ya bir git ya. Kimsin sen Allah aşkına.
Benden ayrılan bir kadını geri kabul etmem, he kabul edeceksem de duygusal bağı sıfırlarım sadece cinsel yönden geri kabul gibi bir şey olabilir
Ayrılır ayrılmaz ertesi gün telefon numarası dahil saç rengini herşeyi değiştiren ben bekler miyim 😂
Selam abi elbette bekleriö bir süre sonra zaten yanaş yavaş umudumu keserim
Bilmem o an ki duruma bağlı. Eğer gerçekten seviyorsam o sevgiyi gururuma heba edemem ben.
Bir kere gitmeye karar veren kalan tüm ihtimalleri de öldürmüş olur.
Ayrılmak istediği an bitmiştir dönüşü olmaz.
Çok sevsem bile beklemem dönmesini.
Ayrıl barış yaşanan ilişkiden hayır gelmez. En kısa sürede unutup yoluma bakarım
Benden giden bir daha gelemez. O yüzden o beklenti içinde olmam.
Asla beklemem... Sadece kendime zaman ayırırım o kadar.. Gelirse de geri gönderirim oh miss...
Yook neyini bekliyom iyi biri olsa birakmazdim zaten
Seviyorsam beklerim
Hayır beklemem
😂😂😂 beklemem hayır.
Ne kadar hoşuna gitti öyle güldün 🤣
bu kadar dramaya ancak gülerim ne diyim
Amcaaaa ne bu şiddet celal amcaaa😅🤣🤣🤣🤣
Yaş 31 bana amca diyor 😂
40 yaşında en fazla abi diyebilirsin teyze.
Asla beklemem çünkü dönse de hiçbişey eskisi gibi olmuyor çok zor bişey ama unutmak lazım
Seviyorsam evet
Giden gelmesin lüzum yok
Sevgiliye göre değişir 😂
Beklerim.. umarım bende biterken onda başlamaz
Shakespeare tamda benim fikrimi yansıtmış
Bekleme duygularımı bitirmek için uğraşırım.
Kadın dönmez aga ölse bile dönmez.
Gideni beklemem. Gittiğimi de beklemem.
Biraz bekledim ama simdi gelsede yeri yok
Dönmesini beklemem dönerse de zaten kabul etmem
Biten bir şey için uğraşmam.
Beklemem, cehennemin dibine gidebilir 😂
Gittiği an maalesef bitmiştir.
Yok işim olmaz reis
Harikasın kral ✌️
Hayır neden bekleyeyim.
Evet beklerim tabi seviyorsam
Seviyosam evet.
Beklemem 😏
hâlâ seviyorsam her yolu denerim
Dönüş olmaz
Yok giden biter
Beklemem.
Hayır beklemem
Beklemem
Beklemem
Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir:D
hayir
Beklemezdim
Giden bitmiştir
yok beklemem jfkfkfk
defolsun gitsin
Hayır beklemem
Yok:/
Belli bir süre
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?