Sevgilim bir yıl sonra istemeye gelirim diyor. Sizce ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşımla dün üçüncü yılımıza girdik ailesi memlekete ev yaptırıyor beni istemeye gelin dedim aralıkta diyo ailesine Altı ay yardım etmesi gerekiyormuş tek erkek çocuğmuş evin benimde tek sevgilimsin diyorum anlamıyor yeni mezun oldu işe de yeni girdi normalde beni de çok el üstünde tutar hata benim için evini bile terketi annesi numaramı sildi diye şimdi kadınla aram iyi ama seneye gelirler mi aralıkta isyemeye bilemiyorum bizim ailede herkes bi yüzük takmak zormu diyor bunaldım artık bizim taraf beni sıkıştırıyor onlar seneye aralık diyor sizce?
Sevgilim bir yıl sonra istemeye gelirim diyor. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla