Erkek arkadaşım bana büyük bir yalan söyledi affetmeli miyim?

Erkek arkadaşımla bir konu hakkında tartıştık ve yalan söylediğini düşündüm. Önceki ilişkisi hakkında bir şey bildiğimi söyledim. Bunun üzerine ne diye sordu. Ben de söyledim bunun üzerine ona iftira atıldığını, asla öyle bir şey yapmadığını. Böyle bir şeyin mümkün olamayacağını söyledi. Ama nasıl yalan söylüyor neymiş işte kız ona iftira atmış da vs vs... Kıza da arada laf atıyor canım, kafayı yemiş.. ya o arada da düşünüyorum nasıl bu kadar detaylı yalan söylesin bu kız bana. Ben de tamam kafana takma haklısın dedim. Morali falan epey bozuldu ben de iftira atılmasına bağladım. Asla bana yalan söylediğini düşünmedim. Sonrasında bir işim çıktı sana geri döneceğim dedim bir yarım saat sonra bana manas destanı atmış beyefendi neymiş aslında doğruymuş vicdanı el vermemiş yalan söylemeye (lütfetti sağ olsun) özürler özürler sana bunun dışında yalan söylemedimler. Açıkçası çok şaşırdım o kadar hayal kırıklığına uğradım ki asla beklemezdim. Hayır yani önceki ilişkisi beni ilgilendirmez oladabilirdi. Neymiş işte benden korkmuş da aramız bozulur diye anında ağzından çıkıvermiş. Böylesi daha kötü oldu işin içine etti resmen. Ya beni asıl korkutan nasıl bu kadar rahat yalan söyledi. Yani hiç mi utanmadı. Yeminler havada Kur'an-ı Kerim'e el basarım falan dedi ya o kadar büyük yeminler. Sözde müslüman yersen. Ben şimdi buna napayım ağladı falan yine yumuşadım ama konuşmama kararı aldım. Siz olsanız napardınız. Tamam itiraf etmiş olabilir ama bu kadar kolay yalan söylenir mi? Ben bir daha bunun sözüne nasıl inanacağım paramparça oldum ya! Güvenimi o kadar sarstı ki anlatamam.

Erkek arkadaşım bana büyük bir yalan söyledi affetmeli miyim?
Cevapla