Ayrılmak istiyorum ama anıları silmek istemiyorum. Anıları nasıl sileceğim?

8 aylık bir ilişkim var ilk üç ay mükemmeldi prenses gibi hissettirdi çok saygılı olgun ve çalışkan gozukuyordu fakat sonrasinda psikopata bağlamaya başladı habire nerde olduğumu soruyo eğer onu aldatirsam bana kötü şeyler yasatacagini acimayacagini soyluyo (aldatmiyorum) hayatımdaki herkesi benden uzaklaştırdı kimsenin yüzüne bakamıyorum çıldırmak uzereyim bu aralar kötü bı dönemden geçiyorum fakat onun umrunda değil hep söylüyorum he diyip geçiyor resmen narsistik kisilik bozukluğu olduğunu düşünüyorum eskiden onu hep överdim ve kendimi sınır dışı edip onunla ilgilenirdim hiç bir problem yoktu fakat şu an normal bı ilişki gibi davraniyorum ona da vakit ayiriyorum fakat kendimide düşünüyorum beni ondan soğumuş olmamla suçluyor hevesim kaçti artık her sabah uyandığımda lanet ediyorum bazen bana çok iyi davranıyor ve ıg hesabımda hep onu paylaşıyorum herkes onu tanıyor beni tanımayanlar bile onu tanıyor herkes müthiş olduğumuzu düşünüyor ve birsuru anımız ıg hesabimda var onları yok etmek ya da beni sevindirdigi anlarin fotoğrafları mesajlarin sslerini silmek zor geliyor ne yapmam lazım? sırf bu yüzden ayrilamiyorum.

Ayrılmak istiyorum ama anıları silmek istemiyorum. Anıları nasıl sileceğim?
Cevapla