Ayrılmak istiyorum ama ayrılırsam unutamam, anlatamam diye çok korkuyorum ne yapmalıyım?

3 yıllık bir ilişkim var. İstediğim çoğu şeyi yapar ve yerine getirir insani olarak iyi biri ama çok kıskanç ve takıntılı birisi ayrıca bana güvenmediğini düşünüyorum ama çok zamanım geçti ve çok fazla anılarımız var nasıl bitireceğimi bilmiyorum. Yer yer aşağılama ve beni insanların içinde rencide eder ama beni çok sevdiğini de düşünüyorum ben de seviyorum ama çok yıpranıyorum bana güzel bir gelecek sunacağını da düşünmüyorum bu konu hakkında fikirlerinizi bekliyorum?

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca ailem asla kabul etmiyor bu ilişkiyi ortada söz nişan yokken zorla yüzük takılıyor eline çoğu şeyi zorbalık yaparak elde ediyor ama bitmesini istemiyorum çok kararsız ve kötü hissediyorum kendimi :(
Ayrılmak istiyorum ama ayrılırsam unutamam, anlatamam diye çok korkuyorum ne yapmalıyım?
Cevapla