Hayatımda hiç kız arkadaşım olmadı elime kız eli değmedi benim hiç kız arkadaşım olmayacakmı elime kız eli değmiyecekmi?

Çok üzülüyorum lanet olsun böyle dünyaya millet ergenliğini gençliğini doya doya yaşadı kızlarla gezdi tozdu her şey yaptı ben 20 yaşındayım hiçbir şey yaşamadım bundan sonra yaşamamın bir anlamı var mı benim sonuç olarak yaşasam ne olucak boşa yaşıyorum millet kızlarla gezip tpzuyor
Hayatımda hiç kız arkadaşım olmadı elime kız eli değmedi benim hiç kız arkadaşım olmayacakmı elime kız eli değmiyecekmi?
Cevapla