Zor değilmi aylarca Telefonlan konuşmak görmemek buluşmamak ellerini tutmamak sarilmamak bir Insandan hoşlanirsiniz elbette telefondan nasil anlaya bilirki bir insan Aşık olup olmadığını
Siz böyle ilişkileri nasıl buluyorsunuz
Bana söylecek olursaniz mesafe ilişkisi bana göre değil ha aramizda 1 buçuk saat mesafe olabilir veya 2 saat gidip gelirim No Problem ama buluşmadan görmeden etmeden yapamazdim sıkılırdım
Bir Insan dokunmadan etmeden görmeden nasıl Aşık ola biliyor?
İlk kez sosyal medya tanışıklığı ile olduysa hoşlantıdan ilerisini düşünemiyorum ben, buluşmak şart bunu ileri boyutlara taşımak için. Onun haricinde yüzyüze tanışıp bir süre ayrı kalmanın ama buluşabilme ihtimali olan ilişkileri anlarım. Bunu sürdüremeyeceğini düşünenleri ve tam tersi olanları da anlarım. 🙂
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bana göre değil. Hayatımda bir kere tesadüf eseri gördüm 7 yıldır sevdim halada seviyorum. Hayatıma kim girerse girsin kimse onun kadar mükemmel birisi olmadı