Artık sıfırı tükettiğimi hissediyorum ne olacak böyle anlamadim?

Sürekli kalbim paramparça oluyor ailevi olarakta çok kavga oluyor, kariyer konusuda çöp, arkadaş konusu biraz iyi ama bilmiyorum bir şeyleri tükettiğimi hissediyorum. Kimseyi kırmamaya çalıştıkça psikolojim mahvoldu hep hayal kırıklığı. Ask ilişkileri zaten hep bir kullanıldim yarabandı olarak. Allah a kaç kere dua ettim canımı al diye. Ailemde 2 kişi psikolojik ilaçlara mahkum başka tanıdığım sürekli psikolojik ilaç tedavisi görüyor int*har etmeye kalkıyor. Annem ise sinir krizi geçirince kendinden geçiyor sabahlara kadar uyuyamıyor elimden bir şey de gelmiyor bu da üzüyor.3 kere int*har etmeye kalktım yine aynı boktan dünya ve kaderle karşı karşıya kaldım. Ne para ne pul ne bir şey istedim Allah tan. Sadece ölmek istemek kötü yapmaz beni. Bir gün o cesareti bulunca kırık kalbimle uçup gideceğim bu dünyadan. Allah im keşke biraz adaletli olsaydın da her kuluna eşit davransaydin
Artık sıfırı tükettiğimi hissediyorum ne olacak böyle anlamadim?
Cevapla