Çok istedim olmadı , artık hiçbir şeyin bi önemi yok gibi geliyo napıyım?

32 yaşındayım okudum ama atanamadım , işe giremedim , özelde kısa süreki işlerde çalıştım çıktım. . İlişkilrrim flörtte kaldı , hep terk edildim. En çok buna üzülüyorum çünkü çocukluğumdan beri hep gerçek sevgiyi aradım , bunu bulacağıma inandım çok çabaladım. Ama nedense bi türlü karşılıklı sevgiye dönmedi. çocukluğumdan beri anne olmak istiyodum , her şeyden çok istiyodum. Şimdi bunu yaşayamamış olmak hiçbir şeyden zevk almamanı sağlıyo. Sanki hayat bitti benim için sadece zaman geçsin diye yaşıyorum. İstesem de olmuyo , keyif alamıyorum hiçbir şeyden hiçbir şeye hevesim kalmadı , ben napıyım?

Çok istedim olmadı , artık hiçbir şeyin bi önemi yok gibi geliyo napıyım?
Cevapla