Kaderim bu kişi dediğiniz ve o kişiyle ayrıldığınız oldu mu?

Kaderim bu dedim 2 kez ikisinde de ayrıldım nedense bir parça kalmış gibi birinde benden bakınca tamamlanıyorum ama ayrıyız bu histen nasıl kurtuluruz takıntı olmasın
Kaderim bu kişi dediğiniz ve o kişiyle ayrıldığınız oldu mu?
Cevapla