Aşk İlişkileri Karşı cinsin sürekli aklında kalmak için ne yapardınız? Yigido_apo58 Takip Et Xper 6 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 10 Yapay Zekaya Sor Karşı cinsin sürekli aklında kalmak için ne yapardınız? Karşı cinsin sürekli aklında kalmak için ne yapardınız? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Bir şey yapmam. 1 0 Yorumla
Doludoludolu Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Bir şey yapmama gerek yok, karşı cins ile aramda bir aşk ilişkisi varsa genelde aklından çıkmam. 1 1 Yorumla Yigido_apo58 +1 yıl Aşk olmadan mesela öyle zor olur demi Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 13b cevap paylaştı. Hiçbir fikrim yok açıkçası, herşeyi saldım hayatımdan. 1 6 Yorumla Yigido_apo58 +1 yıl Özgüven eksikliğin var ozaman Yorumla Semih6934 +1 yıl Yok kardeşim, sadece bana ilgide bulunup geri çeken birinin nazını çekecek hâlim yok diyeyim. Bunu dün ki sorumda da belirttim az çok. Yorumla Yigido_apo58 +1 yıl Ya öyle yapanla zaten isim olmaz benimde Yorumla Yigido_apo58 +1 yıl Kızlarda böyle bir ego var genelinde şımarıklik burnu havada hepsinin Yorumla Semih6934 +1 yıl Kesinlikle, ilk turdan elerim. Yorumla Yigido_apo58 +1 yıl Bende öyle onların simarikligini çekemem Yorumla
Milky7way Takip Et Guru Yaş: 106 , eic 99% +1 yıl Ne yaptığımı bilmiyorum ama bu şekilde bir özelliğim var sanırım, artık naptığımı incelemem gerekiyor. 1 0 Yorumla
sevak Takip Et Xper 2 Yaş: 21 +1 yıl Bence kendini nasil hissediyorsn öyle davran icinden nasil geliyorsa 1 1 Yorumla Yigido_apo58 +1 yıl Ya nasıl anlatsam sana; kızlarla konuşmak istiyorum ama içimde hep bir utangaçlık oluyor bir türlü yenemiyorum onu o yüzden zor oluyor hep konuşmak içimden söylemek istediğim çoğu şeyi soyleyemeyiyorum Yorumla
helene1 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Bi soğuk bi sıcak 1 6 Yorumla Yigido_apo58 +1 yıl O nasıl olucak? 😄 Yorumla Yigido_apo58 +1 yıl @helene1 bi taktik versene kral 😄 Yorumla helene1 +1 yıl Bi gun ilgi ver bi gun mesafeli davran ama bence ergence beni seven boyle oldugum gibi sevsin Yorumla Yigido_apo58 +1 yıl Bazıları olduğun gibi kabul etmiyorlar ama kimse içinde değişilmez yani, ama dediğini yapicam kızlara;)) Yorumla helene1 +1 yıl yapma kendin ol Yorumla Yigido_apo58 +1 yıl Öyle olucam zaten beni sevmeyen ölsün 😄 Yorumla
kurugülyaprağı Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl Hiç bir şey, buna gerek duymuyorum. 1 0 Yorumla
Açelyamiryamx Takip Et Xper 4 Yaş: 21 , eic 91% +1 yıl Herşeyi :) 0 2 Yorumla Yigido_apo58 +1 yıl Ozaman parfüm kullan 😌 Yorumla Yigido_apo58 +1 yıl Parfumle başla o daha akılda kalıcı Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bir şey yapmam.
Bir şey yapmama gerek yok, karşı cins ile aramda bir aşk ilişkisi varsa genelde aklından çıkmam.
Aşk olmadan mesela öyle zor olur demi
Hiçbir fikrim yok açıkçası, herşeyi saldım hayatımdan.
Özgüven eksikliğin var ozaman
Yok kardeşim, sadece bana ilgide bulunup geri çeken birinin nazını çekecek hâlim yok diyeyim. Bunu dün ki sorumda da belirttim az çok.
Ya öyle yapanla zaten isim olmaz benimde
Kızlarda böyle bir ego var genelinde şımarıklik burnu havada hepsinin
Kesinlikle, ilk turdan elerim.
Bende öyle onların simarikligini çekemem
Ne yaptığımı bilmiyorum ama bu şekilde bir özelliğim var sanırım, artık naptığımı incelemem gerekiyor.
Bence kendini nasil hissediyorsn öyle davran icinden nasil geliyorsa
Ya nasıl anlatsam sana; kızlarla konuşmak istiyorum ama içimde hep bir utangaçlık oluyor bir türlü yenemiyorum onu o yüzden zor oluyor hep konuşmak içimden söylemek istediğim çoğu şeyi soyleyemeyiyorum
Bi soğuk bi sıcak
O nasıl olucak? 😄
@helene1 bi taktik versene kral 😄
Bi gun ilgi ver bi gun mesafeli davran ama bence ergence beni seven boyle oldugum gibi sevsin
Bazıları olduğun gibi kabul etmiyorlar ama kimse içinde değişilmez yani, ama dediğini yapicam kızlara;))
yapma kendin ol
Öyle olucam zaten beni sevmeyen ölsün 😄
Hiç bir şey, buna gerek duymuyorum.
Kendimiz olmak yeterli.
Hiç bişe yapmak istemiyorum
Bir şey yapmamak lazım özel olarak yani
Herşeyi :)
Ozaman parfüm kullan 😌
Parfumle başla o daha akılda kalıcı