Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada sevgili degilsiniz, sadece ara bir flort ediyorsunuz
Ilk buluşmada kız beklediginiz gibi çıkmadiysa yani normal hoş bir kız ama beklediginiz gibi değilse, naparsiniz o kızla iletişimi azaltıp kesermisiniz. mesaj atmamazmısınız?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Şans vermek lazım çünkü herkesin ilk date iyi olmayabilir
Beklediğimmgibi diye bir şey yok fikirleri fikrime uyuyorsa konuşmasıyla beni mest ediyorsa sorun olmaz
Yok, seks sevip sevmediğini uygun dille dakikalar içerisinde hızlıca kontrol eder sevmiyorsa direk numarasını silerim
Arkadaşça dostça konuşurum.
Arkadasca konusurkende Kendi resmini yollarmisin kiza bak bu gomlek nasil yakişmişmi diye?
Yollarım herhalde ama gerek de görmem belki.
Yo her kadın sevilmeye değer bence
Bune aaaamına derim
2. Buluşma olmaz
Mission Failed olur muhtemelen
Açıkça söylerim.
Keserim
bir daha buluşmam :D
bilmem