
Bugün çifte gün yapıyoruz her çarşamba eski sevgili günü yapıyordum ayrıca bugün özür dileme günüymüş onu sos olarak ekledim üstüne 💫

Bugün çifte gün yapıyoruz her çarşamba eski sevgili günü yapıyordum ayrıca bugün özür dileme günüymüş onu sos olarak ekledim üstüne 💫
Eğer bende onu çok sevdiysem, aşık olduysam, müthiş bir ikilem içinde kalırım. Onun bu pişmanlığı ne şekilde, ne kadar samimiyetle ve nasıl bir hali içinde dile getirdiği de yeniden başlamak yolunda oldukça büyük bir önem taşıyor.
Güzel soru için teşekkürler 🌹
hiç bir zaman bilemezsin kıymetimi. sen artık geride kaldın da diyebilirim, kıymetimi bilmen için sana son şansı veriyorum yat aşa da diyebilirim ashdfjahs :D
ilk söylediğim bana iyi gelir ikinci söylediğim ona. zamanında ona verdiğim kıymete göre değişir bu cevap
Hangisi olduğuna bağlı. Dunyada sadece ikimiz kalsak yine de imkansız olan da var, özür bile dilemesine gerek olmayan da. O yüzden kime göre, Nasıl cevap versen bilemedim şimdi. 😂
Eski sevgilim yok. Eski flörtüm vardı çok hoṣlandığım ama o evlendi gitti. Bana evlenmeden gelip deseydi affeder ve kabul ederdim zaten ama bunu yapmadı. Nasip iṣte.
Nasibin o değilmiş, daha iyileri çıkar karşına umarım 💫
Cevap
28Cevap
Zamanı geri alamayacağımıza göre geçmişimde kalmaya devam edeceksin der geçerim..
Hadi oradan derdim sdfsdf onu başta düşünecekti.. affedersem bu sefer tekrar yapar.. nasıl olsa affediyor beni bırakmaz diye düşünür.. zaten bir ilişki bittiyse bir daha olmaz.. kaç kez gördüm ayılıp barışanları sonu hüsran
Kabahatine göre cevap veririm ya da vermem ya. Ama katlanamadığım tek şey 2. bi kadının varlığı, varlığının şüphesi. Onun dışında herşeyi affettiriyorum kendime bir şekilde.
Kız bak aklıma fikir getirdin asjsjs onu başka çarşamba sorayım
Aklıma takıldı fikrime takıldı 😂 aklına takılacağına sor tabi ben de böyleyim biliyor musun 😂 ama cevapların doyurabildiği henüz görülmedi tüm mesele sadece sormuş olmak gibi sanki ık mık da etse yetiyor 😂İşte buna takıntı diyoruz. Ama benden sana tavsiye beynin yanacağına beyin yak o düşünsün bi tane beynimiz var tamam mı😂
Kız ne diyorsun çorba ettin ortalığı kimse olmayınca yakacak beyin yok gizo 😅
Hayır yavrum her çarşamba eski sevgili yapıyorum ona malzeme çıkarttın onu diyorum benim problemimi kimse çözemez benden başka o derece ağrı vaka 😅
Ağır
Benim helvamı yaptılar ondan 😅
Öyle kutuyla çözülecek şey olsaydı ohooo
Eski sevgilim yok ama olsaydı böyle bir mesaja kesin yumuşardım. En kötü huyum affedici olmak. Biraz kindarlık lütfen.
Dünya işlerini boş ver, nasıl olsa ikimizde öleceğiz , hemen namaza başla sonrasına bakarız derim 😀
"S**tir git, canın cehenneme, Allah uzun ömür versin". Bu kadar.
engeller geçerdim cevap bile vermezdim.. benim kıymetimi zamanında bilmeyen dahada bilmez
görüldü atarım bazen susmak en büyük cevaptır
Özür dilemesine gerek yok, hatalıydım demesi yeterli.. Gidip yüz yüze konuşmak isterdim herhalde.
Yenisini bulduysak güle güle deriz bulamadıysak belki
Yanlış numara, burada öyle biri yok yazdığınız numarayı iyice bi tekrar kontrol edin derim.
ıslak keki güzel yapıyordu onun için yeniden bir şanş verebilirim
Tek tik olurdu :D göremezdim öyle bir mesaj yani
Yallah derdim, aynı şeyleri bir daha yaşayacağın %99 aşikâr çünkü.
Yazma ihtimali yok
Kesin affederim ama affetmek de istemiyorum bu nasıl ikilem ya zaten yazan da yok iyi ki yazmıyor yazsa ikilemde kalırdım
Geçti borun pazarı sür eşeği nigdeye
Arka sayfaları karıştırmam.
Önemli olan hislerim var mı yok mu
Geçti borun pazarı derim
Sktır bacım afedersin derim
Ay canım ama ben seni artık sevmiyorum
Yeniden yorulmak istemiyorum derim.
Neden ayrıldığıma bağlı
Aradan geçen zaman önemli
Pek bir şey yazmam yani görüldü atarım.
İş işten geçti.
O filimi görmüştüm derim
Sesli kahka atarım 😅
Hic bu gereksiz muhabbetlere girmem :)
Bizden olmaz daha derim geçti Artık
Cevap vermem muhtemelen
Defolsun gitsin, başkasıyla yatarken iyiydi.
Olur öyle vakalar
Türk polisi yakalar derim
Nah.
Allah affetsin banane
Cevap vermezdim.
Görüldü atarım
Affederdim ama seviyorsam tabi ki.
Başıma gelme ihtimali sıfır
Sevgilim olmadı
Geçti o tren
Görüldü PM 21:55
Ikinci sans vermem
hadi ordan git deyin
okey :D
Af yok.
Sen kimsin.:D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?