Bir tane çocuğa umut verdim ama sonra ilişki istemediğimi fark ettim, kendimi çok kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?

ilk başta normal arkadaştık ama sonra karşılıklı bı hoşlanma olduğunu fark ettim ama hayatımda bı erkek istemediğim için bı anda soğuk davrandım ve şu an üzücü üzücü şeyler paylaşıyor vicdan azabi çekiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar çocuğun umrumda bile değilmiş öyle söyledi
Bir tane çocuğa umut verdim ama sonra ilişki istemediğimi fark ettim, kendimi çok kötü hissediyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla