Nasıl alişcam ayrılmak istemiyorum onun bir gün hayatımdan çıkacağını kabullenmek istemiyorum bı fikir arıyorum 💔😥😩🙏?

Merhabalar üniversitesi öğrencisiyim ve hocama uzun zamandır beri çok aşığım çok seviyorum ona vuruldum onunla aramız iyi hocamız komik güler yüzlü biraz disiplinli ve kati ama neşeli espiri bilri samimi sempatik ve çok tatlı cana yakın ve doğal içten biri onunla espirilerimiz gülüşmelerimiz çok iyi ve her konuda yardımsever derste de sınavda da onu görünce heyecanlaniyorum onun havasına kapılıp gidiyorum yüzüm gülüyor güneş doğuyor benim için günüm neseleniyor ne ara ona bukadar bağlandım bilmiyorum ama onu gördüğüm andan beri tek neşe kaynağım hocam. Hayatımın merkezine onu koydum. onu çok seviyorum, ama maalesef ki bir durum var güz dönemin sonunda yani bu dönemin sonunda yani bir ay sonra hocam gidiyor yani sadece güz dönemi ders veriyo, ve onu bir daha göremicem, ve onun yokluğuna hasretine nasıl alişcam onu göremeden nasıl yasicam bilmiyuen azından onu gördüğümde mutlu oluyodum, zaman geçtikçe, her ders bittiğinde, dönem sonuna az kaldı diyorum, ve ne yapicam bilmiyorum ne olur bana yardım edin, bu adamı beyninden, aklımdan, sevdamdan, kalbimden, silmek, atmak, vazgeçmek, istiyorum, ne yaparım, nasıl yaparım, bilmiyorum lütfen bir şey söyleyin, zamanla geçer, gelir geçer hevesler demeyin lütfen, takıntı haline getirdim, nasıl geçicek bu takıntı, nasıl onu gözümde basitleştirip onunda normal insandan bir farkı olmadığını, nasıl farkederim, nasıl soğurum, ondan,, nasıl kendime duygularıma gem vururum, ne olur yardım edin, çünkü hocamla birlikte olamam, hem benden yaşça büyük hemde evli ve karısı hamile, bilmiyorum kizicaksiniz, ama bi durun hemen kızmayın, asla hocama yan gözle bakmam, hem eşine haksızlık hemde günah yanlış ayıp bir davranış bu biliyorum, aşık bile olmamam lazım, ama kendimi tutamıyorum onu görünce yüzüm gülüyor adamın bir cazibesi çekiciliği var, beni kendine çekiyor, onunla gozgoze geldiğinde oda gülüyor her gözüme baktığında, biliyorum ondan vazgeçmem lazım, unutmam lazım ama işte olmuyoooor oooff, onu bir kere gördüm ya hayatıma girdi ya onu unutamıyorum ne olur yardım edin bir şey söyleyin ne yapicam nasıl ayrilicam

Nasıl alişcam ayrılmak istemiyorum onun bir gün hayatımdan çıkacağını kabullenmek istemiyorum bı fikir arıyorum 💔😥😩🙏?
Cevapla