İlişkim bitiyor bir adam yüzünden ölmek üzereyim ne olur akıl verin, ne yapacağım😭?

1.5 senelik ilişkim var sevgilim şehrinden çalışmak için başka şehre gidince ev arkadaşıyla kalınca aylar içinde ilişkimiz kötüleşti. Ev arkadaşı eski arkadaşı ama biz her görüntülü konuştuğumuzda kapıyı yumruklayıp telefonu kapatmamıza neden oldu. Bu yüzden arkadaşının kötü bir amacı olduğuna eminim. Sevgilimin bana karşı tutumu ve kişiliği değişti. Bu hafta tam düzeldi eskisi gibi olduk derken arkadaşı konuşurken kapıdan içeri daldı ve kapattık. sevgilime “nedir bu hep odadasın”demiş. O günden sonra tekrardan kötüleşmeye başladık. Ne yapmalıyım bu durumda😓?
İlişkim bitiyor bir adam yüzünden ölmek üzereyim ne olur akıl verin, ne yapacağım😭?
Cevapla