Sevdiğim adam sanırım erken ölecek. Ne yapmalıyım bu durumda?

Birine aşık oldum. Kendisi Alman, 30 yaşında bir iş adamı. Ben de 20 yaşındayım. İnternet üzerinden tanıştık, o da Türkiye'deydi tanıştığımız dönemlerde ama farklı şehirlerdeydik. Görüntülü de konuşmuştuk. Benim için 8-9 saatlik yol geldi. Görüştük her şey güzeldi. Çok kibardı. Fakat ertesi gün bana "benimle vakit kaybetme, sen gençsin ben yaşlıyım, farklı yerde yaşıyoruz, çok çalışıyorum, vaktim yok, 20 sene sonra öleceğim" gibi şeyler söyledi. Ve o son cümleyi ("20 sene sonra öleceğim" cümlesini) sadece bir kez değil, defalarca kez tekrarladı. Oysa daha 30 yaşına yeni girecek. Onunla konuşmaya devam etmek istediğimi defalarca kez söylememe rağmen reddetti. Bugün ise WhatsApp biyografisine dikkat ettim ve Türkçe'ye çevirdim. Mayıs ayının sonlarında biyografisine "bizim zamanımız yok, biz zaten ölüyoruz" yazmış. Öyle depresif birisi de değil. Sanırım gerçekten bir hastalığı var. Sizce ne yapmalıyım bu durumda?

Sevdiğim adam sanırım erken ölecek. Ne yapmalıyım bu durumda?
Cevapla