Evlilik hazırlığı yapıyoruz, sevdiğim çocuk para biriktiriyor. Ben sabır konusunda kötüyüm, ne yapmalıyım?

Merhaba benim bir sevdiğim var , birbirimizi çok seviyoruz evlenicez , ama sevdiğim uzakta yaşıyor para biriktirip öyle evlenmek zorundayız , işi çok zor uykuya bile zamanı yok , benim derdim şu , uzun süre yazamayınca merak ediyorum ve nefsim beni kışkırtıyor sabredemiyorum , çok kıskancım ve nefsimin oyununa gelip kendimi hasta ediyorum, engel olamıyorum , beni ayıplamadan yardım ederseniz sevinirim , çok çaresizim ona aşığım o da bana aşık ve başka kimseyi gözüm görmüyor , namaz kılıyorum ama nefsim illa kışkırtıyor , sabretmek için ne yapmalıyım o uzun süre yazamayınca istemsiz olarak onu üzecek mesaj yazıyorum vicdan azabı çekiyorum , sevdiğim yemek yemeye bile vakit bulamıyor , bana hak veriyor beni anlıyor , bende onu anlıyorum ama sabırsızlık beni öldürüyor , nolur benim gibi olanlar vardır mutlaka , ne yapmalıyım bana yol gösterin , sadece sabretmek istiyorum

Evlilik hazırlığı yapıyoruz, sevdiğim çocuk para biriktiriyor. Ben sabır konusunda kötüyüm, ne yapmalıyım?
Cevapla