Güncellemeler
+1 yıl
O yanak sıkma filan tek bana yapılması pek inandırıcı gelmedi
Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu sormamış gibi davranalım
Eski sevgilim yanağımı filan sıkıyor bende bunu bana yapma bütün kızlara yapıyorsundur dedim gene saçma saçma konuşma dedi boş erkek yapmaz mi yaa yapar tabiki bana yapılanı başka kıza yapar haksız mıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Yapar her kıza
Sağlık düşünmüyorsun, bence psikolojik bir destek al çünkü bu tutum en çok sana zarar verir.
Kesinlikle katılıyorum 😊👍
Artik umrumda değil
Neden 🤔
Gelmez artık
Gelen şimdiye gelmişti bu sözü de sana söyletmezdi himm
6 ay oldu
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen. Şimdiden teşekkürler.
T. akp
Bu mantığa göre sen de sevgilinle konuşuyorsun, bir sonraki olunca konuşmadan anlaşmaya çalış. Çünkü başka erkekler ile konuşarak anlaştın.
Sevgilim yok
konu bu değil
Biraak sıksın noktalı harfli şeklini yapmasında 😂
Oooo sen büyük ruh hastasısın 😂
Sus lan
Konuş desende konuşmam zaten
Ne alaka sadece bana yaptığın sandım ondan
Konuşma suss
Sen bulunmaz hink kumaşı mısın :D :D
Bana kızlara şeyi yapmazsın
Yaptığını yapmasın
Diğer kızlar ile seviştiyse mesela, senle sevişmesin mi? :D :D Yok yok yeni nesili yukarda üretirlerken beyne zarar vermişler :D
Sinir hastası olama az kaldı
O kadar müsade etmem
Hadi dostum sen başka kişiler ile ilgilen. Sana Einstein kalırtım ben :D
Yok erkek güvenim yok
Senin Türkçende pek yok gibi :D :D
boş ver
Hadi anacığım hadi işim gücüm var. Engeli yapıştırmadan uza.
Sus
Gözlerim mi konuşsun :D
Aynen
Psikopat hatun seni :D
Değiliz
İkinizde mi :D
Ben değilim
Oda değil
Sen hangisi sin? Güzel olan mı? Yoksa Zeki olan mı :D
Güzel olan
O zaman zeki olanla konuşmaya devam etmek istiyorum sen çekil aradan :D :D
Kimle konuşuyorsan konuş
Konuşacağım tabi buna ben karar veririm :D
bir şey demedik
İkinizde mi demediniz? :D :D
Neyi
Kara kedi
Onla mi
Bazen. Sen kimle?
Girmiş ve çıkmıyor çıkmasın
Takdiri ilahi diyelim :D
İstemiyorum gelmez o
Geç gelir belki :D
6 ay oldu
Çok olmuş :D
Ama bana yazıyor ama gelişme yok
Nolmuş yazıyorsa, bak bende sana yazıyorum, sende bana yazıyorsun :D Herkes bir birine yazıyıor :D
Eski sevgilisi eski sevgilisi yazar mı
yazar mı bilmiyorum. Ressam falan da olabilir.
Sanmam
Amaan ne olduğundan bizene dimi :D
Artık vazgeçtim
Her şeyi, bütün anıları geride bırakıp... :D
Bugün vazgeçtim
Evet
Hadi kuş vuralım istersen
İnanmiyor musun
İnandır beni :D
Karşılık verir misin benden sana gelene
Yapar
Yapar tabi
Yüzde 100.