Nişanlım 2 hafta önce benden ayrıldı, çok seviyordu. Birden ne olmuş olabilir?

Nisanlim, benden 2 hafta once ayrildi. Dun yazdim ona. Sana birsey sormak istiyorum diye. Noldu dedi. Neden dedim? Hicmi dusunmedin ben bu adama bunu nasil yaparim diye? Neden biraktin beni birden bire dedim sen bana söz vermedinmi dedim. Oda bana Ben senden ayrildigimda yolun acik olsun dedin bana dedi. Benim icin hic cabalamadin dedi. Biraz kendin ol gururlu olda yazma bana dedi.

Bu kiz benim icin 1 hafta hastanede yatti, beni canindan cok seviyordu. Ne olduda bu kiz birden bire benden bir aksamda ayrilip simdi Böyle konusuyor benimlen? Aramak istiyorum ama ne yapacagimi bilmiyorum. Bende o öyle dediginde eyvallah haklisin diyip onu ve ailesini heryerden engelledim. Biraz vakit gecsin öylemi arim yoksa karsisina mi cikim?

Nişanlım 2 hafta önce benden ayrıldı, çok seviyordu. Birden ne olmuş olabilir?
Cevapla