Nisanlim, benden 2 hafta once ayrildi. Dun yazdim ona. Sana birsey sormak istiyorum diye. Noldu dedi. Neden dedim? Hicmi dusunmedin ben bu adama bunu nasil yaparim diye? Neden biraktin beni birden bire dedim sen bana söz vermedinmi dedim. Oda bana Ben senden ayrildigimda yolun acik olsun dedin bana dedi. Benim icin hic cabalamadin dedi. Biraz kendin ol gururlu olda yazma bana dedi.
Bu kiz benim icin 1 hafta hastanede yatti, beni canindan cok seviyordu. Ne olduda bu kiz birden bire benden bir aksamda ayrilip simdi Böyle konusuyor benimlen? Aramak istiyorum ama ne yapacagimi bilmiyorum. Bende o öyle dediginde eyvallah haklisin diyip onu ve ailesini heryerden engelledim. Biraz vakit gecsin öylemi arim yoksa karsisina mi cikim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer