Ne yazdıkları belli
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ne yazdıkları belli
senin mesaj kutun da kapalı mı? sevgilinin sen söylemeden kendisi kapatması daha uygun olurdu diye düşünüyorum. şöyle söyleyebilirsin: hayatım dm kutuna gelen mesajları gördüm ve senin adına rahatsız oldum çünkü güzel prensesimin böyle seviyesiz abazalarla uğraşmak zorunda kalmasını istemem. seni asla kısıtlamak istemem ama bu konuda duygularımı seninle paylaşmak istedim diyebilirsin
dm kutusuna gelen mesajların nereden görüp de öyle diyim sjxj
@MurooZers tamam sağ ol
Yürüyo galiba arkadaş baksana burada bile hemen bahsettiğim gibi biri ortaya çıkıyor ajsns bunlar sevgilime de yazar işte.
Teşekkürler
@MurooZers evet 🙄 yanlış anladıysam kusura bakma
Peki tamam
Yani biri benim sevgilime yazsa kıskanırdım herhalde shxh
Senin DM kutun kapalıysa onunki de kapalı olmalı. Yok senin DM kutun açıksa hiçbir hakkın yok karışmaya. Onunki de açık olur o zaman. Ayrıca DM kutusunu kapatarak bir şeylerin önüne geçemezsin. Gerçek hayatta yavşayacak olan yine gider yavşar, parmağına yüzük de taksan yine yavşayan yavşar. Dm kutusunun kapalı olması sadece başkalarıyla ilgilenmiyorum anlamına geliyor o kadar.
Ben erkeğim ama
Bana yazmazlar zaten onu rahatsız ederler
Erkek olup olmamanın bu konuda bir önemi yok. Önemli olan senin de aynı saygıyı göstermen.
Senin söylemene bile gerek olmadan sevgilin kendi kapatması lazımdı mesaj kutusunu
Bilmiyorsa uyar
Bildiği halde açık tutmayı tercih ediyorsa ilişkini tekrar bir gözden geçir derim.
Ben ona güveniyorum ama
Kısıtlama sınır çek en doğru yöntemdir. Çok mu açık giyiniyor karışma ama ilişkide sunma İnstegram açıkmı bir sürü yabancı erkek mi ekli Karışma ama ilişkiyi devam ettirme Mesaj kutusu açıkmı yine aynı buna devam edersen ben sana ilişki sunmam biter de Özgürlük mavalları okursa peki tamam bundan sonra özgürsün de çek git Bu kadar basit.
Onu seviyorum ama
Kadınlar sevdikleri erkek için kuralları yıkar Sevmiyorsa kurallar koyar dayatır. Kendini bir şekilde açıyorsa gözü zaten dışardadır ve aynı zamanda seni sevmiyordur. Öyleymiş gibi davranıyor olur. Sevdiğim bir tavsiye var öte yandan size sürekli bunu yaparsam şunu yaparsam kaybederim onu endişesi korkusuda yaşatıyorsa zaten sevilmiyorsun demektir. O zaman seni yalandan seveni sevmenin bi anlamı var mı? elbette yok Direk şut sonra başka limana geçiş bu işler böyledir. Sen suyuna gitsende herşeye heeee tamam tamam desende durum dahada kötü olacak tavizlerin sonu gelmeyecek Taa ki terk veya aldatılmaya kadar. Gerisi sana kalmış
Peki teşekkürler
Cevap
19Cevap
Kısıtlamak oluyor evet
Eğer sende kapatacaksan söyleye. Benim sevgilim bana böyle bir şey söylese 'sende kapat o zaman' falan derim.
Ama ben erkeğim o kız 🙄
Yani aradaki fark?
Beni değil onu rahatsız ederler yani daha çok
Evet haklısın ama seni seviyorsa illa ki kıskanacak normal bir şey sana yazanlarda olacaktır sen nasıl sevdiğin için kıskanırsan sevgilinde seni kıskanabilir değil mi
Kızlar değil erkekler sapık ama biliyorsun
Bilmem ben yazan çok kız gördüm ondan dedim ama ilişkinizi bilmediğim için çok bir şey diyemem sadece o sende kapat derse kapat bence kavga etmeyin boş yere
Kapatırım zaten sorun yok ama o kabul edicek mi bilemiyorum
Bence eder etmezse sorun olur zaten sonuçta karşılıklı oluyor ikinizde kapatıyorsunuz
Etmezse ben de kapatmam öyle devam ederiz sjdjsnn
O mesaj kutusu kapanacak senin yerine ben açarım aşkooo de o’na
Sjdjxj
İstemeye hakkın olup olmadığı tartışılır, belki isteyebilirsin, ama evet kısıtlama olur bu.
İstemezse yapmaz?
O kimsenin haddi degildir, sevgi kısıtlamaya götürmek degildir.
Söylerim sadece istemezse yapmaz bu kötü mü peki
Özel hayatı derken jddjjx ama sevgiliyiz
Ya hayır öyle biri değilim sadece söylesem neden kısıtlamak oluyor ki istemezse yapmaz zaten
Hayir olmaz. Sevgilisi olarak senin bunu istemen kadar normal birsey yok. Haliyle baska erkeklerin yazmasini istemiyor olabilirsin. Ben olsam karsidaki istemeden kendim kapatirim.
Ona güveniyorum zaten ama yine de kapatsa daha iyi bence çünkü rahatsız edicekler
Sorun değil shshdh
Hayatında biri varken mesaj kutusu kapalı olmalı zahmet olmazsa herkes kapatsın
Evet aslinda ama her yazanı engellese direk sorun olmaz bence
Yani düzgün bir dille bunu belirtmen de bence sorun yok
Hayir olmaz. Çünkü buranın nasıl bir yer olduğunu biliyoruz
hayır bana göre kısıtlama değil
abazanlarla uğraşmamak için birebir çözüm bence
Kendi bilir açık olduğu sürece benden hariç herkesten mesaj alabilir çok da umrumda olmaz görmezden çok güzel geliriz.
Ne alaka özgür bırakın
Sapık var burada çok
Evet ona yapmayacaksın demek
Öyle demem sadece fikrimi söyliyim diye düşündüm
Evet olur ama onun nasıl davrandığı önemli
Söylemeli miyim yani
Kısıtlamak oluyor ama hak veriyorum sana
😕
Onun aklı yok mu bunu düşünecek.
Düşünmüyo napalım
Onun tercihi ve saygı duymalısın.
Ne bileyim abi ister de ister deme
Elbette hayır
Özgürlüğüne müdahale etmiş olursun
Kısıtlamak olur
🤦🤦
Ne oldu ya 🙄
İnstagram mı
Burası
Akdxjx sağ ol
hayır bence değiil.
Bazi şeyler söylenmeden yapilmali
Bence olabilir
Olmaz
Evett
Biraz öyle olabilir evet
Hayır
Evet
Niye ama ya
Değiliz 🤷
Söyle gitsin
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?