Merhabaa 🌸
Daha demin de aynı durumla karşılaştım üstelik başka bir bilgi daha öğrenmiş oldum 😅 Neyse artık kaldı öylece

Merhabaa 🌸
Daha demin de aynı durumla karşılaştım üstelik başka bir bilgi daha öğrenmiş oldum 😅 Neyse artık kaldı öylece

Ne soylesemki yemin ederim kimseye haddinden fazla değer vermiyceksin onu öğrendim biliyordum uygulamaya geçmedim aşk sadece anlayana kim olursa olsun bir adıma bir adım kimseyi çekemem insanlarda saygı diye bir ahlak kalmamış bilmiyorlar maalesef saygısız insanlara tahammülüm yok
Herkes yolunda sanırım sevgiliyken arkadaşlarınla akşamları konuşmak doğal birsey benim sevgilim öyle diyor aynen böyle diyor arkadaşımm
Bir kere bile şu duyguyu yaşamadım kavga ettiğim kişiler dışında konuşmak istediğim zaman şeytan tarafından o mesaj kutusu aralanıyor sanki 😈😬
Kimseye yazmak istemiyorum, kendiminkininde kapattım :) en güzeli.
Eig için teşekkürler ^^
Mesaj atmak istediğim biri yok mesaj kutumda kapali bır şey söylemek isteyen yoruma yazar ya da takip atar önemliyse çok buyuk bir sey değil ki
Cevap
37Cevap
Kimseye mesaj atmak istemiyorum
Takip yorum altı yazarım mesajlasio eretesi gün engelleyen lere sinir oluyorum napayım tanışır tanışmak nu foto mu atayım naptın nerelisin neler yaparsın normal sohbet ya da konustugunuz konu hakkında iyi geceler diyoruz sabah engel günaydın diye yazamıyorum oyuzden kızlara pek mesaj atasim gelmiyor kardes
sağlık olsun der yoluma devam ederim napacağım :)
illa yazmam gerekiyorsa bunu ima ederim gider en fazla
Bişey yapmıyorum, kaderime razı oluyorum. 🤣🤣
Bir şey yapmam, kral değil prens değil konuşsak ne konuşmasak ne. İlk adımı da karşıdan beklerim zaten o yüzden çok da sorun etmem
Harbi bir de şey var takipini onaylamadığım birisi 10 kere takip atıyor arkadaşım onaylamıyorum göruyorsun daha neyi zorluyorsun..
Kimseye özelden mesaj atmıyorum ancak atacak olsaydım ve mesaj kutusu kapalıysa eğer mesaj atmam olur biter.
ne yapabilirim ki dünyanın en tatlı vişnesi 🍒
Artık mesaj atmak istemediğim kişi olur sağlık olsun ehehdh
Hiç bişi. Açık değilse zamanı değildir. Zamanı gelince açılır.
Hiç bir şey. Özelde konuştuğu 3727373. Kişi vardır der kendimi avuturum. 😂
Hıc bırsey yapmam o kaybeder derım cıkarım sayfadan
İlla maj atman gerekiyorsa soruda yazarsın dm atabilirmisin diye
Pek mesaj atmıyorum, bu yüzden sorun etmedim. Beni bulmak ısteyen buluyor 😎
Mesaj kutusuna Normandiya çıkarması yaparımm
buradan hiç kimseye mesaj atasım gelmedi, geleceğini de sanmıyorum.
Elimden gelen her şeyi yaparım. Ya ben pes ederim ya o.
bir takip atarım baktım o takip etmiyor salla derim o kaybetti.
valla kimseye atmadım ama öyle bir şey olsa tabi ömemli birşeyse bu sitedeyse sorusunun ya da yorumunun altına yazarım
Kapısına dayanırım olay çıkartırım yaparmıyım yaparım çünkü deliyim 😂
Çok mesaj atmak istiyorsam yorumunun altına mesaj atmak istediğimi söylerim.
Gerekirse istek atarım
Engelliyorum bir daha görmemek için
Engellemeye gerek kalmadı mesela
Tüh fıstığı kaçırdı
Dürterim dürterim dürterim
Erkek olarak fikrim bu sen karşı cins insan yapma tavsiye etmem sonu kötü yerlere gidebilir
Hadi Be Tüh Neyse Derim 😊
agzina scarim onun🙊🤌🏿
Hiç mesaj atmaya çalışmadım
KSde mi kapalıysa?
Onun bir yorum ya da sorusuna sana mesaj atamadım yazarım
çok yazmak istiyosan takip at q
Hic bir şey yapmam yaz demekten başka
Nerde gorduysem orada yazarim
İstek at
Yazamam.😁
Atamam
Açıkkk benimkisinin
Mesaj at derim
Gerek yok atmam
bir şey yapmam
Camdan girerim
Atmam
Tüh der geçerim
Nasipse olur
Hiç bir şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?