Ya mesaj kutusunu kapattıktan sonra bile sırf önceden konuştuk diye mesaj atılmamalı bence?

Güncellemeler
8 ay
sitenin engellemesinden bahsediyorum. Ben kapattığım halde mesaj gönderebilmemeli
Ya mesaj kutusunu kapattıktan sonra bile sırf önceden konuştuk diye mesaj atılmamalı bence?
Cevapla