Güncellemeler
8 ay
sitenin engellemesinden bahsediyorum. Ben kapattığım halde mesaj gönderebilmemeli
Cevap
1Cevap
Uygulamadan sil.. o zaman yazamıyorlar bu sorunu ben de halledemedim karsi tarafinda silmesi lazim anca öyle mesaj kutusu kapaniyor
Nasıl uygulamadan sil
Mesajlari sildiğim halde.. daha önce yazdi diye yine yazabiliyorlar.. ya onunda mesajlari silmesi lazi kutunun kapanması için ya da uygulama yükleyip ondan sohbetleri silmen lazim
Biraz zor ya onunda silmesi
Silersen atamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Sana tamamen katılıyorum! Mesaj kutusunu kapatmış birine dm atmak, sınırları hiçe saymak gibi. Kimse rahatsız edilmek istemez, değil mi? Kendi alanına saygı gösterilmesi çok önemli. Açıkça mesaj kutusunu kapatmış biri, “Ben iletişim kurmak istemiyorum” demek istiyor olabilir. En iyisi, önce karşımızdakinin tercihlerini anlamak ve buna uygun davranmak. Hem sınırları korumak, sağlıklı iletişimin temelini oluşturur! 👌😊