Ya tabiki uzuldum , komusmalari bana cok guzel geliyordu , bir baktim aniden profili gorunmuyor o kadar sonir oldum ki ya dusun sana hep evlenelim bulisalim deger veriyorum diyen biri var sabah bir kalkiyorsun rehberden silmis
Bana surekli net olmaktan evlenmekten bahseden biriydi , numarami vermye bile degmezmissin asil degisken olan sensin felan yazdim iletildi ama cevap yok halen
Belki hayatında biri var şu an engellisin ya da sessize aldı. Ama sana buraya yazıyprum dönecek sana ve mutlaka başına bir iş geldiğini falan anlatacak
En son , biz burada gayet anlaşıyoruz acaba yuz yuze gelince nasil olucak merak ediyorum yazmistim , buna goruldu atmis ve numarami silmiş , dün ise , ne zaman gekeceksin ben de kal gelince demisti , ben de bir ay sonra dedim , gelince arkadasımda da kalabilirim , ikinci gun sende kalayim diye daha dun konusmustuk , bugun bir baktim numarami silmis cidden o kadar tuhaf geldi ki bana
Yani seni omur boyunca beklerim diyen biriydi , bu cocuk beni gecen sene ekledi sonra kendisi sildi , bu sene iki kere ekledi ikisinde de istegini kabul edip sonrasinda sildim , nedeni ise sen gel ilk once , bu sehri biliyorsun sonra ben gelirim diyordu , sonra yazmam bir daha dedi , ve iki kere yazdi , baktim ko guzel konusuyor , numarami verdim kaydetti , bir hafta sonra bugun bir baktim silmiş , ve instada istek de yollamistim oylece kac gundur beklemeye almis
Senden sakladığı bişeyler var bından eminim. Bunları anlamak istiyorsan tribe girmeden bekle konuş buluş. Yok bunla uğraşmaya gerek yok diyorsan yol ver engelle gitsin
İşte en son , degismem diyordun ama numarami sildigine gore degisken bir insansin , ben bulusmak istoyorum buna ragmen umuraamiyorsan kendin bilirsin yazdim ve halen cevap yok , acaba dun , bulssak nasil olur merakk ediyorum gayet iyi anlasiyoruz dedim diye mi sildi numarami , cunki bunu tam uc kere soylemistik , ne var bunda anlamadim
Hayır hayır kafanı bu şeylere yorma onun bir başka karın ağrısı var diyorum ya başka bir takıntısı uzatmalı ilişkisi ya da sevgilisi var. Çok düşük bir ihtimal ise başına bir iş gelmiştir ama sana dönecek ve sen sorduğunda neredeydin merak ettim dediğinde başına bir iş geldiğinden bahsedecektir. Devam edersen tanırsın anlarsın yani. Ondan hoşlanıyorsun sanırım öyle hissediyorum
Yani nasil devam edicem adam mesajima goruldu atti , daha dun napiyorsun demisti , cok deger veriyorum demisti ve bundan uc dort gun once de napiyorsun mesajima goruldu atmisti anlamiyorum gercekten , evlenelim diyen insani , daha bulusmadik ama etkilendim yani
Ben senin etkilendiğinin farkındayım o yüzden acele etmeni istemiyorum acele edersen rest çekersin sonra özlersin o arar falan ters olur. Bence o sana dönünce tekrar devam et buluşma gününü ona bırak onunla buluş tanı bence hayat boyu kafanda sorularla gezmekten iyidir
Yoruldum artik boyle olmasindan , dün konuyu uzatmayip peki tamam deseydim boyle olmazdi belki de hep bu cok konusmak istemelerimden oluyor sanki bunlar , bulusma konusunu ona birak diyorsun da adam rehberden silmiş cevap da vermedi daha , ne yazicak gel bulusalim mi diyecek o gun gelince
Sen ona bişe yapmadın ki ne dedinde o böyle kayboldu? O yüzden o dönecek döndüğünde de buluşma mevzusu açılacak ozaman günü o belirlesin dedim. Yinede tam detaylarıyla anlatmak istersen görüneyim ekle özelden yaz
Yani anlattigim gibi , zaten instagramda kimseyi takip etmiyor ama buyuk bi kitle takipçisi var , istek attim silmiş, whatsaptan yazdim cevap bile vermemis goruldu de atmamis ne yapiyor anlamiyorum
En baştan beri diyorum senden sakladığı bazı şeyler var biraz sabır daha bir kaç günlük mevzu yine yazar konuşursunuz. Ama belirli sürelerde konuşmasıda dikkat çekici değil mi?
Dun buna , konusmadigimiz zamanlarda baskasiyla konustugunu dusunuyorum dedim , haksizlik yapiyorsun , ben evden işe işten eve gidip gelen biriyim dedi
Niye boyle yqpti hic bilmiyorum , acaba bir aydir neredeyse her gun konusuyoruz bundan mi sikildi , iki ay sonra bulusucaz neredeyse yani ona sacma mi geldi ki
Bu herkeste öyle ama ilk zamanlar heyecanlı olur. Acaba böyle senin kendine ördüğün duvarlarmı vardı sana her yönden cinsellikten falan yaklaşamıyormuydu duvarların demiş ya ordan öyle anladım. Sanki seninle bu konularda olamayacağını düşünmüş sıkılmış gibi
Hayir gayette cinsellikten bahsediyorduk , daha dun eve gelince beni direkt kucagina al dedim ama oncesinde ilk bulismada arkadasimda kalayim dedim , ohoo dedi , tamam sana gelirim o zaman dddim bir baktim sabah profil yok
Neee evliyse de goruseyim mi , yok ya evli oldugunu zannetmiyorum oyle olsa gel yanima bende kal demez , sonuc olarak akrabalari hep orada yani , sen olsan sanaldan hic gorusmedigin kizla bir ay boyunca konussan sıkılıp siler misin
Buluşana kadar konuşmuş da yanın sıra gerçek hayatta da birileri ile konuşmuştur. Bak, tecrübe olarak söylüyorum. Corona zamanı bana da mesela buradan yürüyen birisi olmuştu. Her gün görüntülü falan görüştük. Buraya gelip görüşmek lafı da yaptı. Ben istemedim. Güven duymadım. Sonra bir gün beni instagramdan çıkardı. Neden dedim. Cevap vermedi ve beni engellemiş. Ben de başka bir hesap açıp baktım. Gerçek hayatta sevgili yapmış. Biri durduk yere böyle yapıyorsa cevabı budur.
En son acaba bulussak nasil olur , burada gayet anlasiyoruz dedim , bir de konusmadigimiz zamanlarda baskasiyla gorustugunu duaunuyorjm dedim bunlari dedim yani , hayir dedi , ne zaman bulusucaz dedj , sabah bi kalktim rehberden silmis , sorun ne yazdim cevap da yok , yanlis bisey mi soylemisim
Halbuki bana cixdi oldugundan bir kacc hafta sonra evlenecegimizden bile bahsediyordu , ciddiyim numarani ver diyordu , vermedim iki kere instafan cikardim sonra en son mexaj attim denemek istedim numarami verdim , bu sefer o sildi rehberden bile yani daha dun napiyorsun demisti
Sen kendinden pay biç , hic bu kadar cok bulusmak isteyip de , numarasini aldiktan sonrs umursamadigin biri oldu mu , ya bana iki kere istek gondermisti , ikisinde de ben takipten cikardim ama nedeni belliydi o hem istiyorum diyordu hem de ilk sen gel diyordu ve gecen sene de o yazip takipten cikmisti
Dun konusurken en son ona , biz burada anlasiyoruz acaba bulusunca nasil olucak yazmistim ve o mesaji sabah gorup beni rehberden silmis yani yanlis bir sey mi soylemisim
Oncesinde de , konusmadigimiz zamanlar baskasiyla gorustugunu dusunebiliyorum demistim , hayir yapmiyorum dedi , yapiyorsun demedim sonucta iliski ciddi bir boyutta degil dusunuyor insan dedim , yani bunda yanlis bisey soylemis miyim peki
Bu iki uc kiside de aynisi oldu , sanirim ben fazla deger veriyorum onlar da bulusmadan once bunu anlayip salliyorlar , en basinda guzel oluyor ama sonrasi boyle oluyor
Ben farkkettim de bir kac kere bu cocuga , acaba buluşsak nasil olur , buraxa gayet iyi anlasiyoruz demisim , iki kere de konusmadigimiz zamanlarda baskasiyla gorustugunu dusunebilirim bu normal demisim , sence bunlari bir kac kere tekrar ettigim icin mi sildi
Sen olsan bunlari sana bir kac defa soyleyen birini siler miydin ve hic bir swkilde cevap bile vermedi en son yazdigim seylere , halbuko ben evlilik sartiyla gorusucem diyordu
Oncesinde de , konusmadigimiz zamanlar baskasiyla gorustugunu dusunebiliyorum demistim , hayir yapmiyorum dedi , yapiyorsun demedim sonucta iliski ciddi bir boyutta degil dusunuyor insan dedim , yani bunda yanlis bisey soylemis miyim peki
En son acaba bulussak nasil olur , burada gayet anlasiyoruz dedim , bir de konusmadigimiz zamanlarda baskasiyla gorustugunu duaunuyorjm dedim bunlari dedim yani , hayir dedi , ne zaman bulusucaz dedj , sabah bi kalktim rehberden silmis , sorun ne yazdim cevap da yok ,
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Neden böylesir bilinmez ama uğraşırsın uğraşırsın bir yerde tıkanır ilerleme olmaz
Daha dün ne zaman bulusacagiz vb diyordu bugun bir baktim profili yok , yani numarami silmiş bariz belli sence
Belki reelde biri var senin görüşmek istemediğini düşündüğü için rahattı iş ciddiye binince ortadan kayboldu
Hayir surekli komusuyorduk gorusmek istiyorum tanimak istiyorum diyordum
Belki kendine güveni olmayan biri
Zannetmiyorum kendisi de benimle görüşmek istoyordu
Sende sanırım birşeyler hissettin şimdi üzülüyorsun
Ya tabiki uzuldum , komusmalari bana cok guzel geliyordu , bir baktim aniden profili gorunmuyor o kadar sonir oldum ki ya dusun sana hep evlenelim bulisalim deger veriyorum diyen biri var sabah bir kalkiyorsun rehberden silmis
Haklısın köyü durum tabii
Sence numarasini sileyim mi kalsin mi
O silmiş sende de durmasının anlamı yok sanırım
Baktı senden ekmek çıkmayacak hedef değiştirmiş de olabilir.
cinsellik olmayan her ilişki bitmeye mahkumdur
Daha dün ne zaman bulusacagiz vb diyordu bugun bir baktim profili yok , yani numarami silmiş bariz belli sence
Nude atmayacağını anlamıştır
Amaci sadece seks demekki , bir de bana evlenmek istiyirum vb diyordu
Kadınların gönlünü fet eden bir cümle evlenmek istiyorum seninle 😂😂 akıllı olun her hıyar var diyene tuzla koşuyorsunuz
Sence hayatinda baskasi mi var o yuzden mi sildi whatsaptan ve Instagram istegimi dahi kabul etmedi
Numaranı alamayacağını anlamış ve sanaldan sıkılmış usanmış olabilir
Numarami verdim , Daha dün ne zaman bulusacagiz vb diyordu bugun bir baktim profili yok , yani numarami silmiş bariz belli sence
Arkadaşın başı bağlı olmasın. Bir kaç güne döner gibi sanki
Bana surekli net olmaktan evlenmekten bahseden biriydi , numarami vermye bile degmezmissin asil degisken olan sensin felan yazdim iletildi ama cevap yok halen
Belki hayatında biri var şu an engellisin ya da sessize aldı. Ama sana buraya yazıyprum dönecek sana ve mutlaka başına bir iş geldiğini falan anlatacak
Sence ben de numarasini sileyim mi
Hayır daha silme hele bir kaç güne dönsün bir namelerini dinle ona göre karar ver derim
En son , biz burada gayet anlaşıyoruz acaba yuz yuze gelince nasil olucak merak ediyorum yazmistim , buna goruldu atmis ve numarami silmiş , dün ise , ne zaman gekeceksin ben de kal gelince demisti , ben de bir ay sonra dedim , gelince arkadasımda da kalabilirim , ikinci gun sende kalayim diye daha dun konusmustuk , bugun bir baktim numarami silmis cidden o kadar tuhaf geldi ki bana
Bak gör hayatında başka biri daha var
Bu kisi reelde var sence , ve benim soylediklerimde bir sorun var mi sence
Bence sorun yok ama sabırla bekle arasın ve buluş iyice tanı derim
Yani seni omur boyunca beklerim diyen biriydi , bu cocuk beni gecen sene ekledi sonra kendisi sildi , bu sene iki kere ekledi ikisinde de istegini kabul edip sonrasinda sildim , nedeni ise sen gel ilk once , bu sehri biliyorsun sonra ben gelirim diyordu , sonra yazmam bir daha dedi , ve iki kere yazdi , baktim ko guzel konusuyor , numarami verdim kaydetti , bir hafta sonra bugun bir baktim silmiş , ve instada istek de yollamistim oylece kac gundur beklemeye almis
Senden sakladığı bişeyler var bından eminim. Bunları anlamak istiyorsan tribe girmeden bekle konuş buluş. Yok bunla uğraşmaya gerek yok diyorsan yol ver engelle gitsin
İşte en son , degismem diyordun ama numarami sildigine gore degisken bir insansin , ben bulusmak istoyorum buna ragmen umuraamiyorsan kendin bilirsin yazdim ve halen cevap yok , acaba dun , bulssak nasil olur merakk ediyorum gayet iyi anlasiyoruz dedim diye mi sildi numarami , cunki bunu tam uc kere soylemistik , ne var bunda anlamadim
Hayır hayır kafanı bu şeylere yorma onun bir başka karın ağrısı var diyorum ya başka bir takıntısı uzatmalı ilişkisi ya da sevgilisi var. Çok düşük bir ihtimal ise başına bir iş gelmiştir ama sana dönecek ve sen sorduğunda neredeydin merak ettim dediğinde başına bir iş geldiğinden bahsedecektir. Devam edersen tanırsın anlarsın yani. Ondan hoşlanıyorsun sanırım öyle hissediyorum
Yani nasil devam edicem adam mesajima goruldu atti , daha dun napiyorsun demisti , cok deger veriyorum demisti ve bundan uc dort gun once de napiyorsun mesajima goruldu atmisti anlamiyorum gercekten , evlenelim diyen insani , daha bulusmadik ama etkilendim yani
Ben senin etkilendiğinin farkındayım o yüzden acele etmeni istemiyorum acele edersen rest çekersin sonra özlersin o arar falan ters olur. Bence o sana dönünce tekrar devam et buluşma gününü ona bırak onunla buluş tanı bence hayat boyu kafanda sorularla gezmekten iyidir
Buluşmq gununu ona mi birakayim , silmis rehberden ve halen cevap yok
Hayir bir de bana duvarlarini yikmamiz lazim diyordu , duvarin yok ona karsi , uc tane mesaj attim uzun , insallah cevap verir
Dönecek büyük ihtimal , sakin ol panik yapma. Buluşma gününü ona bırak. Duvarlarını yıkmak derken ona bazı yasaklarmı koymuştun
Yoruldum artik boyle olmasindan , dün konuyu uzatmayip peki tamam deseydim boyle olmazdi belki de hep bu cok konusmak istemelerimden oluyor sanki bunlar , bulusma konusunu ona birak diyorsun da adam rehberden silmiş cevap da vermedi daha , ne yazicak gel bulusalim mi diyecek o gun gelince
İstek gondermistim kabul etmemis
Sen ona bişe yapmadın ki ne dedinde o böyle kayboldu? O yüzden o dönecek döndüğünde de buluşma mevzusu açılacak ozaman günü o belirlesin dedim. Yinede tam detaylarıyla anlatmak istersen görüneyim ekle özelden yaz
Yani anlattigim gibi , zaten instagramda kimseyi takip etmiyor ama buyuk bi kitle takipçisi var , istek attim silmiş, whatsaptan yazdim cevap bile vermemis goruldu de atmamis ne yapiyor anlamiyorum
Şu sıra bence müsait değil. Konuştuğunuz sürelerde peki gece gündüz her an konuşabiliyormuydunuz?
Hayır sadece aksam yaziyordu ve yogun calisiyorum sen gel deyip diyordu , sence instadan sorun ne? Diye yazayim mi , whatsaptan yazmistim
En baştan beri diyorum senden sakladığı bazı şeyler var biraz sabır daha bir kaç günlük mevzu yine yazar konuşursunuz. Ama belirli sürelerde konuşmasıda dikkat çekici değil mi?
Benden sakladogi ne var sence , ne yaomam lazim benim
Ya sevgili ya nışanlı ya eş. Sabırla bekle konuşursa konuş ve iyice anlamaya çalış gerekirse takip et
Neyi takip edeyik , takip isteği gonderdim kabul etmedi
Adresini falan biliyosan demek istedim
Sence instadan da yazayim mi
Hayir instadan tanistik hic bulusmadik daha
Yok bence yüklenme biraz zaman tanı kendine en azından bir kaç gün daha geçsin öyle
Cidden asiri sinir oldum konusup konusup bir anda silmesine
Bence evli olabilir
Bence de
Dun buna , konusmadigimiz zamanlarda baskasiyla konustugunu dusunuyorum dedim , haksizlik yapiyorsun , ben evden işe işten eve gidip gelen biriyim dedi
Ama en baştan beri bunu anlatıyorum zaten senden gizlediği şeyler var diyorum buydu
Instagramdan sorun ne diye yazayim mi sence , yazdim geri sildim , whatsaptan da yazmistim
Yaz evet ulaşmaya çalış yani
Ama haftasonu ya evliyse şu an evdedir ondan. Bak beni kaydet gör yarın nasıl arayacak seni
Bana evlilikten bahseden biriydi yani
Olabilir o tavlamak için demiş olabilir
Zannetmiyorum evli oldugunu , ayri evde yasiyor, annesi ve babasi baska ilcede , oyle olsa gel bende kal demezdi
Dedi ama yaptı mı hayır
Niye boyle yqpti hic bilmiyorum , acaba bir aydir neredeyse her gun konusuyoruz bundan mi sikildi , iki ay sonra bulusucaz neredeyse yani ona sacma mi geldi ki
Konuşmaktan niye sıkılsın sıkılsa bunu anlarsın herhalde. Bide seninle herşeyi konuşabiliyormuydu yakınlığınız nasıldı heyecan mutluluk alıyormuydu senden
Ill gunler cok daha heyecanliydi son bir kac guj kisa kisa cevaplar veriyirdu ama napiyorsun nasilsin diye de yazjyordu
Bu herkeste öyle ama ilk zamanlar heyecanlı olur. Acaba böyle senin kendine ördüğün duvarlarmı vardı sana her yönden cinsellikten falan yaklaşamıyormuydu duvarların demiş ya ordan öyle anladım. Sanki seninle bu konularda olamayacağını düşünmüş sıkılmış gibi
Hayir gayette cinsellikten bahsediyorduk , daha dun eve gelince beni direkt kucagina al dedim ama oncesinde ilk bulismada arkadasimda kalayim dedim , ohoo dedi , tamam sana gelirim o zaman dddim bir baktim sabah profil yok
Bence o evli sabret bak göreceksin. Ha evli olması aşkını silmeye yetermi bilemem
Nerden anliyorsun evli oldugunu zannetmiyorum
Çünkü senden çok şeyi saklıyor gizliyor
Sence yazacak mi ve sence gorusecek miyiz
Bence yazacak görüşeceksinizde rahat ol. Evliyse peki görüşecekmisin?
Tabiki de hayir evliyse , asiri moralim bozuldu ya
Halen fotosu gorunmuyor
Bence evliysede görüşebilirsin tahminim o yönde
Neee evliyse de goruseyim mi , yok ya evli oldugunu zannetmiyorum oyle olsa gel yanima bende kal demez , sonuc olarak akrabalari hep orada yani , sen olsan sanaldan hic gorusmedigin kizla bir ay boyunca konussan sıkılıp siler misin
Ben silmedim görüştüm buluştum ama mecburen ayrıldık sonra
Gorusmeden once ne kadar konustunuz peki
İki-3 ay kadar
Bizden daha cok konusmussunuz, bu cocuk 29-30 yasinda baktim olgun, sans vermek istedim cidden şu an moralim aşırı bozuk
Yok şans verme demiyorum ki aşkını yaşa sonuna kadar
Daha dün , ne zaman geleceksin diye soruyordu
Yine soracak
Bilmiyorum resmen kendine bagladi
Hissediyorum onu istediğini
Dort tane mesaj attim ikisi biraz uzun sxnce sileyim mi mesajlari en son ise sorun ne yazdim
Sorun ne yerine merak ettim sana bişe ymi oldu falan de
Sence o istiyot mu beni
Evet yoksa evimde kal dermi 😍
Neye alindi ne dusundu hic anlamadim
Ya alınmadı laf anlamıyormusun senden gizlediği şeyler var
Anladim , evli degilse bile mutlaka baska biri reelde vardir eminim ya bir de evlenelim seni karim olarak goruyorum diyen biriydi
Bence her ne şartta olursa olsun yaşamaya değer çünkü içini kıpratmış senin
Son yazdiklarima cevap verecek mi acaba halen kac saattir yok
Yarın
Yarun ne alaka sen eminsun bunun iliskisj olduguna
Ya sen bana güven bak yarın nasıl yazacak arayacak
Bilmiyorum bakalim
Gerçek hayatta bir sevgili yapmıştır
Daha dun napiyorsun ne zaman geleceksin dedi
Olabilir
Sence sanaldan bir iki ay boyunca bulusana kadar konusmak istemedi mi
Buluşana kadar konuşmuş da yanın sıra gerçek hayatta da birileri ile konuşmuştur. Bak, tecrübe olarak söylüyorum. Corona zamanı bana da mesela buradan yürüyen birisi olmuştu. Her gün görüntülü falan görüştük. Buraya gelip görüşmek lafı da yaptı. Ben istemedim. Güven duymadım. Sonra bir gün beni instagramdan çıkardı. Neden dedim. Cevap vermedi ve beni engellemiş. Ben de başka bir hesap açıp baktım. Gerçek hayatta sevgili yapmış. Biri durduk yere böyle yapıyorsa cevabı budur.
Haklisin bir de hep evlilikten bahsediyordu
Seni kafalamak için demiştir. Klasik erkek milleti işte.
Silmesine neden olan sey neydi peki sence ya cidden daha silmeden bir gun once napiyorsun ne zaman geleveksin diye soruyordu
Diyorum ya sevgili yapmıştır gerçekte diye. Hem madem bu kadar ciddi idi niye ayağına çağırdı
Haklisin
Büyük ihtimal soguttun adami
En son acaba bulussak nasil olur , burada gayet anlasiyoruz dedim , bir de konusmadigimiz zamanlarda baskasiyla gorustugunu duaunuyorjm dedim bunlari dedim yani , hayir dedi , ne zaman bulusucaz dedj , sabah bi kalktim rehberden silmis , sorun ne yazdim cevap da yok , yanlis bisey mi soylemisim
O kafasına başka şeyler kurmuş demek ki başka birisi de varsa
Baska seyler kurmus derken ne gibi , sence yazayim mi tekrardan , dun sorun ne felan dedim cevap vermedi
Bence hiç üsteleme sanki bir başkası var gibi hayatında erkeğin üstüne düşersen g*** kalkar boş ver
Halbuki bana cixdi oldugundan bir kacc hafta sonra evlenecegimizden bile bahsediyordu , ciddiyim numarani ver diyordu , vermedim iki kere instafan cikardim sonra en son mexaj attim denemek istedim numarami verdim , bu sefer o sildi rehberden bile yani daha dun napiyorsun demisti
Demek ki ciddi düşünmüyor farklı birisi var kafasında ciddi olsa bir şekilde ulaşırdı yazardı sana
Tamam da daha iko gun once evlilik sartiyla goruselim diyen biriydi yani ne oldu anlamadim
Neden istedi ve neden sildi amaç neydi yani?
Daha dün ne zaman bulusacagiz vb diyordu bugun bir baktim profili yok , yani numarami silmiş bariz belli sence
Profili yok derken
Yani whatsapta resmi ve hakkimda bolumu gorunmuyor
Ya seni engelledi ya da profil resmini kaldırıp hakındaki yorumu sildi
Ve sende bu numarayı herkes gibi yedin …
Hiçbir şey düşünemiyorum
Gidene yol ver her zaman o kaybeder önüne bak.
Daha iyisini bulmuştur.
Biz daha bulusmadik bile
Daha iyi anlaştığı biri veya kendine daha yakın gördüğü birini bulmuştur
Bak değişmiş demekki
Daha dün ne zaman bulusacagiz vb diyordu bugun bir baktim profili yok , yani numarami silmiş bariz belli sence
Sıkılmıştır
Daha dün ne zaman bulusacagiz vb diyordu bugun bir baktim profili yok , yani numarami silmiş bariz belli sence
KS den miydi?
Hayir inxtadab
İnsta ne senin?
Kalsın silme
Neden? Daha ginderdigim sitem messjlarina bile cevap yazmamis goruldu bile atmamis
Belki yazar
Sen kendinden pay biç , hic bu kadar cok bulusmak isteyip de , numarasini aldiktan sonrs umursamadigin biri oldu mu , ya bana iki kere istek gondermisti , ikisinde de ben takipten cikardim ama nedeni belliydi o hem istiyorum diyordu hem de ilk sen gel diyordu ve gecen sene de o yazip takipten cikmisti
Çekiniyor demek ki
Neyden çekiniyor daha dun ne zaman geleceksin dedi ve konustuk
Son anda caymıştır
Dun konusurken en son ona , biz burada anlasiyoruz acaba bulusunca nasil olucak yazmistim ve o mesaji sabah gorup beni rehberden silmis yani yanlis bir sey mi soylemisim
Yok niye yanlış bir şey söylememişsin
Oncesinde de , konusmadigimiz zamanlar baskasiyla gorustugunu dusunebiliyorum demistim , hayir yapmiyorum dedi , yapiyorsun demedim sonucta iliski ciddi bir boyutta degil dusunuyor insan dedim , yani bunda yanlis bisey soylemis miyim peki
Yanlış bir şey yok bence
Bu iki uc kiside de aynisi oldu , sanirim ben fazla deger veriyorum onlar da bulusmadan once bunu anlayip salliyorlar , en basinda guzel oluyor ama sonrasi boyle oluyor
Öyle denk gelmiştir sana
Ben farkkettim de bir kac kere bu cocuga , acaba buluşsak nasil olur , buraxa gayet iyi anlasiyoruz demisim , iki kere de konusmadigimiz zamanlarda baskasiyla gorustugunu dusunebilirim bu normal demisim , sence bunlari bir kac kere tekrar ettigim icin mi sildi
Olabilir de olmayabilir de
Sen olsan bunlari sana bir kac defa soyleyen birini siler miydin ve hic bir swkilde cevap bile vermedi en son yazdigim seylere , halbuko ben evlilik sartiyla gorusucem diyordu
Silmezdim ben
Bu kadar çok yuksek seyler soyleyip silmesinin nedeni ne cidden merak ediyorum ve cevap bile vermedi bana
Tkp yap konuşalım oradan
Tamam
Bekliyorum
Engelle
10 saattir mesajima goruldu bile atmadi , okumadan sildi mi sence
Okumuştur tabiki bence başkası var sil gitsin
Oncesinde de , konusmadigimiz zamanlar baskasiyla gorustugunu dusunebiliyorum demistim , hayir yapmiyorum dedi , yapiyorsun demedim sonucta iliski ciddi bir boyutta degil dusunuyor insan dedim , yani bunda yanlis bisey soylemis miyim peki
sil tabi
En son acaba bulussak nasil olur , burada gayet anlasiyoruz dedim , bir de konusmadigimiz zamanlarda baskasiyla gorustugunu duaunuyorjm dedim bunlari dedim yani , hayir dedi , ne zaman bulusucaz dedj , sabah bi kalktim rehberden silmis , sorun ne yazdim cevap da yok ,