Hiç kıskançlığınız yüzünden olay çıkarttığınız, gözünüzün döndüğü bir an oldu mu?🦋✌️

Hiç kıskançlığınız yüzünden olay çıkarttığınız, gözünüzün döndüğü bir an oldu mu?🦋✌️

Kadınların inanılmaz hoşuna giden korumacı ve kıskanç değilim erkek modelidir. Bilerek kıskandırıyor ise kadın erkek arasında ikinci bir kavga ve tartışma sebebi olacaktır.
Ancak erkek veya kadın tarafın hassasiyetini ve neler yapabileceğini, işin sonunun nereye varacağını kestirmek oldukça zor olabilir.
Sevgilerimle 🌹
Hayır gitmez.. bana güvenmesi lazım.. ayrıca herkesin için de tartışmayı sevmediğimi de bilmesi lazım. çünkü bu tür şeyler özeldir kimse yokken yapılır. ve bende zaten kendimi bildiğim için hiç bir kıza yakınlık kurmama zaten veya bir kız bana yaklaşırsa da o anlamda,, ben uzak tutarım onu
Benim sevgilim hiç kıskanç biri değildir canım sevgilim benim 😂😂. Bende hiç kıskanç değilimdir. Hiç öyle kavga cıkarma gibi seyler de yapmayız. Yapsaydıkta sorun olmazdı heralde etraftakilere yazık olurdu bize bisey olmazdı yaa 😄
Sevgilim böyle bi adam değildir neyse ki…canını sıkan bir şey varsa da konuşuruz, kavgacı değilizdir
bundan hoşlanan da sorunlu insanlardır
Cevap
15Cevap
Canı sağolsun biz medeni insanlarız kıskançlık olmaz 😀
Asla hoşuma gitmez. Kalitesiz kadın kalabalık ortamda kıskançlıktan arıza çıkarır. Ayrılırım.
Kadın vardır, ortamda rezil eder, kadın vardır ortamda vezir eder, kavgası varsa evde yapar. Erkek için de aynısı geçerli. Kimse yanındaki kadını/erkeği kalabalık ortamda küçük düşürmemeli.
Çok doğru düşüncenize katılıyorum
Bu tarz kıskançlıklar sevgi gostergesi değildir
Güven ve özgüven sorunudur
Ben şahsen öyle birini cekemem
Sevgilime/eşime güvenirim kesinlikle. Benim sevdiğim erkeğe yürüyen kadınlar için iyi olmaz, erkekler için de bisexler için de iyi olmaz.. 🍀🖤🗝️
Okumuş, nazik kadın olduğun için kalabalıkta kavga çıkarmak demişsin ama bunun adı cirkeflik, sirretlik. Ne işim olur çirkef kadınla? 😂
Hayır çekemem ben ona karışmam o da bana karışmasın
Oldu.. Aşırı kıskancım ve sınır falan kalmaz o an
kıskançlık low insan hareketidir. ulu orta yerde kavga çıkarırsa ayrılık sebebi
Yani kıskanması güzel evet ama ortama bağlı gidipte herkesin içinde bunu yasasam kötü olur
Hayır asla hoşuma gitmez
Selam, öyle duruma düşmemeyi tercih ederim
Kıskanması güzel de, ulu orta bir yerde hoş olmaz.
Sevmiyorum yapmam
Hayır toplum içinde tartışmam
Ağzına ederim öyle yapsa
Tabiki hayirr
Son kavgası olur
Hayır gitmez
Hayır gitmez
Çok ayıp ya. Rezillik denebilir.
Herkesin olduğu ortamda söylerse olmaz
hiç gitmez tabi
Ayrılırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?