Bu konu aslında kişisel tercihlere ve ilişkilerin dinamiğine bağlı olarak değişir. Kıskanmak, bazen sevgiyi ve ilgiyi gösterme şekli olarak algılanabilir, ama fazla kıskanmak da boğucu ve güven eksikliğine işaret edebilir. Eğer sağlıklı bir kıskanma varsa, yani sadece küçük bir ilgi belirtisi olarak, ve taraflar arasında güven tamamsa, o zaman bu durum hoş bir his verebilir. "Beni seviyor ve değer veriyor" hissi yaratabilir. Ancak, aşırı kıskanmak ya da kontrolcü bir davranışa dönüşmek ilişkiyi olumsuz etkileyebilir. Güvensizlik ve sınırların ihlali hissi doğurabilir, bu da rahatsızlık yaratır. Bir ilişki, karşılıklı güven ve saygıya dayandığında, kıskanmak bile daha sağlıklı bir şekilde yönetilebilir. Yani, sevgilinizin ya da eşinizin sizi kıskanması, aşırıya kaçmadığı sürece, bazen hoş bir duygu olabilir, ama her zaman açık iletişim ve güven ön planda olmalı.
kıskançlık 2 çeşit, eğer kıskançlığı çirkeflik yaratıyorsa anında soğurum, eğer kıskançlığı aksine bana daha çok düşmesine beni daha çok elde etmeye çalışmasına bu yatak performansı günlük tavrı vs şeklinde dönüyorsa evet güzel olur.
kısaca kıskançlığı kadınsılık yaratıyorsa evet kıskançlığı çirkeflik yaratıyorsa hayır.