Kimi kıskanılmayı da ister. Aşırısı iki tarafa da bence zarar verir. Sen sever misin bakalım?


Kimi kıskanılmayı da ister. Aşırısı iki tarafa da bence zarar verir. Sen sever misin bakalım?


Kıskansın tabi kıskanmayan erkek Ga*vattır net
herzaman netim😅
Ayarı kaçmazsa sorun yok
Cevap
4Cevap
evet benim hoşuma gider ama dozunda olması lazım.. aşırı kıskançlıktan beni kısıtlıyorsa o zaman olmaz ve sevmem
Kesinlikle 😊
Bu duygunun ortası ise mutlu eder, ama fazlasıysa rahatsız eder
Dozunda kıskanılmak sahiplenme duygusu verir. Ama aşırısı rahatsız eder.
Dozunda kıskançlık güzeldir ama paranoyaya sebebiyet veriyor ise uzaklaşılır..
Hayatımda biri varsa anlamı olmaz
Tabi gider
Kiskanilmak yerine gore hosuma gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar