Şahsen hiç çekemem yani ne öyle çocuk gibi. Bu tür davranışlar genelde ilgi çekme ya da üstünlük kurma isteğinden kaynaklanır ama sonuçta güveni sarsar. Dolayısıyla böyle bir tavırla karşılaşırsam önce nedenini konuşmaya çalışırım, ama kasıtlı bir davranışsa zamanla duygularımın soğuması kaçınılmaz olur. Böyle şeyler beni fazlasıyla öfkelendirir. Zaten normalde de kıskanç bir adamım.
Açık ve net konuşmak gerekirse böyle bir hareketi ben ergenlik olarak değerlendiriyorum Hatta günümüzdeki ergenler bile bunu yapmazken artık ilkokul çocukları belki yapıyor derim onun için böyle bir hareketi yapan kişi ben kesinlikle hayatımda barındırmam zira benim görüştüğüm kişiler Her kim olursa olsun belli bir olgunluk seviyesi içinde olmak zorunda bu İlla sevgili değil arkadaşlık ilişkilerinde de böyle belli bir olgunluğa erişmeyen insanları ben hakikaten hayatında tutmuyorum derhal gönderiyorum
Buz gibi soğurum böyle bir şey yaparsa. Ben ona yapsam ne hisseder? Bu çok kötü bir his. Zaten yapım kıskanç bir de kıskandırmasın. Asla katlanamam, yüzümü göremez bir daha asla🙂
Sevgilinin seni kıskandırmaya çalışması biraz çocukça bir hareket, değil mi? 😊 Kıskanılmak belki bazıları için tatlıdır ama bunu bilinçli bir "oyun" olarak yapmak ilişkiye zarar verir. Güvenin olduğu bir ilişkide böyle numaralara gerek olmaz. Amaç birbirini sevmek ve anlamak olmalı, rekabet yaratmak değil! 💔