Erkeğin yaş olarak küçük olduğu ilişkilerin daha canlı daha güzel olduğunu düşünüyor bu ara herkes ben biraz gelenekselciyim sanırım kendimden küçük biri ile düşünemiyorum 🤪

Erkeğin yaş olarak küçük olduğu ilişkilerin daha canlı daha güzel olduğunu düşünüyor bu ara herkes ben biraz gelenekselciyim sanırım kendimden küçük biri ile düşünemiyorum 🤪

İlişkilerde boy farkı, kişisel tercihlere bağlıdır. Heteroseksüel ilişkilerde, erkeklerin kadınlardan daha uzun olduğu sıklıkla görülür. Ancak, bu durum her zaman böyle olmak zorunda değildir. Bazı insanlar, partnerlerinden daha kısa olan kişilerle ilişki yaşamayı tercih edebilirler.
Önemli olan, bir ilişkide boy farkının ne kadar önemli olduğuna karar vermenizdir. Bazı insanlar için boy farkı önemli bir faktördür, ancak bazı insanlar için değildir. İlişkinizde neyin doğru olduğuna karar vermek için partnerinizle açık bir şekilde konuşmanız önemlidir.
Genelde erkek tarafının daha büyük olması ilişkide daha iyi oluyor. Ancak önemli olan iki tarafın kafa yapılarının uyuşması ve olgunluk gibi özelliklerde birbirlerine uyum saglayabilmeleridir.
en fazla 3 yaş fark olacak arada kimin büyük olduğuda önemli değil. yok erkek geç olgunlaşırmış kadın genç kalmalıymış bunlar saçmalık. Olgunluk olarak aynı olsanız bu sefer enerjiniz tutmıyıcak sen hadi bara gidelim dediğinde evde oturalım dicek ben yaslandım dicek😂napcan o zaman
Benden 3 hafta küçük sadece önceki sevgilim 3 ay küçüktü ya yaşıt olmalı ya da büyük yirmili yaşlarda problem olabiliyor arkadaşım kendinden yaşça küçükle anlaşamıyordu
Cevap
52Cevap
Şahsen kadının büyük olduğu bir ilişki içerisinde bulunmam..
Erkek küçük olsun, kadın genç kalsın 😅
Farklı bir bakış açısı skskdks
Tam benlik 😃
Ben kadının büyük olmasını daha çok isterdim.. kendimden küçük kız istemezdim
Kadının olması iyi olur gadası
Aklı başında olduktan sonra kimin küçük kimin büyük olduğunun önemi yok. Fakat kadının küçük olması bir tık daha fazla tercih sebebi gibi.
Bunlar gereksiz kıstaslar. İnsanların birbirlerini sevmesi ve anlaşması mühim olan tek şey..
Sevmek bazen tek başına yetmez
Evet ama ben soruna odaklı yüzeysel bir cevap verdim.
Akılların olgun kadar böyük, ruhların çoccuk kadar küççük olması en ideali...
Oooo süper bir yorum
Teşekkürler efenim 🙏🏿
Erkeğin küçük olması fikri saçma. Kadınlar her zaman daha olgundur erkeklerden 20 yaşa kadar küçük olabilirler ilişkide.
Çüş baban essglusu 10 olacak o yanlışlıkla 20 olmuş. Ayrıca pe dofilinin anlamını öğren önce sidikli cahil kezo.
20 yaş bence çok fazla, yanında babası gibi durur.
Erkeklerde yaşlanıyor çünkü.
Kadınlardan biraz daha geç yaşlanıyor olabilirler ama 20 yıl kadar farkla da değil o kadar zaman genç kalmıyorlar
Sidikli cahil kezo mu skxjsjahahahahabwbd yanlışlıkla yazdığını bilmesem bende bir çüş derdim aslında tepkisi çok da şey değil
@ahududulu_muhallebi Ya 20yi yanlışlıkla yazmışım 10 demek istedim aslında. Yoksa tabiki fazla 20 yaş.
O zaman olur 10 yaş sorun değil
@mayisgly Yav beynin yok fikrin var önce cümle içinde kullandığın kelimelerin anlamını öğren şuursuz sıdıka
14 yas cokmu fazla?
Çüş diye tepki olmaz iş öyle çüşe ohaya kalırsa burası hayvanat bahçesine döner. Pedofilinin anlamını bilmeden konuşmak daha başka saçmalık zaten. Yanlışlıkla yazdım ama kaldı ki 20 desem bile (ASLA DEMEM) buda benim fikrimdir kimseye hakaret etme hakkı vermez bu.
@nazlıcann06 10 üst sınır oda kadın olgun bir karakterdeyse.
@mayisgly beyinnsiz mor :) n pe dofili ergenliğe girmemiş çocukları cinsel olarak arzulayana verilen isimdir. Cahil anngut çırpındıkça batıyorsun canım. Daha altta yazılanları okumaktan aciz bir danngalaksın
E mik cahil 30 yaşındasın 20 çıkar 10 yaş senin için pedofili olmuyor mu ca hil. Alttakileri okudum konu o değil. Senin gibi bir sa la gin hem yanlış yazdım deyip hem de biri yanlışına kızdığı için kendini haklı görmen. Ca hil seni kronolojik sıralamaya bakılırsa senin açıklaman benim okuduğum ve hakaretimden sonra geldiyse senin kalkıp pedofili tanımlaması yapman anca egon ezildigi içindir. Haa ayrıca yok öyle yazsam bile hakaret hakkı yok demişsin. Bal gibi de var. Pedofili ahlak ve namus kurallarına ters ve aşağılık bir tutumdur. Sen ya da bir başkası kim pedofili olursa hakaret ederim.
@mayisgly Beyinsiz emmmbesil öyle bir şey değil o sırf benle konuşmak için bir yerlerini yırtmana gerek yok. canım 30 dan 20 çıkar diyor hala ERGENLİĞE ulaşmaması gerekiyor hali hazırda hoşlandığı kişinin s! pastik. Böyle kezo görmedim sazan tam ya :)
@mayisgly Cahil kezo limiti doldu pedofilinin ne olduğunu bilmeyen sadırlı sıdıkalara yer yok burada. Dikkatimi çekmek için başka yöntemler dene 😉 Hadi zıpla şimdi 😂😂
@mayisgly demek zoruna o gitti ha evde kalmış kazban kocasızlık başına vurmuş delinin :)
@mayisgly Zavallı kezo 30luk evde kalmış gudubet bulaşık süngerine dönmüş sıfatı hala konuşuyor deli. Kafanı kaldırda yukarı bak altımda gezen sensin delieşşek :)
@mayisgly hı hı al bu kezoyu buradan miadı doldu banyo terliğinin :)
Kadının küçük erkeğin büyük olması gerektiğine inanıyorum. Genelde erkeğin büyük ve olgun olması en idealdir bence.
boş ver unutursun.
Her kâlp her kadın ve erkek kendi hikâyesini yaşar bu hayatta. Kimsenin önyargılarını tatmin etmekle uğraşmam ben kendi hayatımda.. 🍀🖤🗝️
Ben benden küçük erkek istemem. Kendimi erkeğin karşısında genç hissetmek histerim. Yaşımın erkekten büyük olması beni yaşlılık kompleksine sokabilir
Kadınlar erkeklere göre biraz daha erken olgunlaşıyorlar genelde bence erkeğin büyük olması daha iyi olur
Bence erkek büyük olmalı çünkü erkeklerin bi tık geç olgunlaştığını düşünüyorum
Bunun yaşla alakası yok sen öyle sanıyorsun
Sevgi önemli burada; sevgi olsun, zaten mutluluk peşinden gelir.
Kadının tabii ki ay küçük erkekle napcam elinden tutup parka mı götüreyim
Kesinlikle katılmıyorum.
Kadın küçük olmalı. Bir zaman sonra sıkıntılar çıkıyor olmuyor
Kadının daha normal geliyor ama yinede cok fark sevmiorum ben
Kadının küçük olması çünkü olgun düşünür hareket ederler erkeklere göre uyum sağlanır yani
Aşk ve huzur olduktan sonra yaşın o kadar da önemi yok
Kafalar uyuşsun diyeceğim ama yaş uyuşmazsa kafalarda zor uyuşur.
İleride eğer evlenirsem benden 2, 3 yaş küçük olmasını sorun
etmem
Ben akranımla bile yapamam. Benden en az 2 yaş küçük olmalı..
Kadınlar erkeklere oranla daha erken olgunlaştığı için kadının büyük olmaması taraftarıyım. Fakat yine de kimyalar uyduktan sonra yaş önemsiz kalıyor
bence erkek daha büyük olmalidir çünkü olgun erkek genel olarak daha zekice davranır ve kızın ne istediğini anlar şahsen ben büyük oldugum bı ilişkide olmak istemezdim
Kadının, çünkü erkekler geç olgunlaşıyor.
Erkeğin en az 5 yaş büyük olması lazım ki kafalar uyuşsun 😀
Duygular önemli benim için yaş değil
? ?
İşine bak
@celik567 canım mısın
#biradettuba bir konu hakkında konuşmak istiyorum
Bekleme
@biradettuba duygular önemli
kendimden küçük cidden çok fazla tanıdığım erkek oldu 1 yaş bile küçük olsa saçma sapan ergen tavırlarda oluyolar dayanamıyorum. 4 yaş büyük biriyle tanıstı. bakalım nası olucak cenneti görücek miyim nsmxlsmxhsk
Kadının küçük olması tabii ki daha iyidir.
Eğer kadın büyük olup da ruhu 20-25 gibiyse büyük kadın da olur. 😂
Ben erkeğin küçük olmasını sevmiyorum buyumemis erkek çocukları gibi oluyorlar. q yaşıt olması daha hoşuma gidiyor büyük olmasina kiyasla
@naloxann neden? Yasim küçük diye mi , büyük diye mi?
@naloxann 20 gayet büyük bir yaş 😄
@naloxann yani artık kendimi çok küçük hissedemiyorum ama büyük de değilim tabii ki 😄
Sen bana küçük gelirsin. İstanbul'dan 50-55 yaş arası küçük dik memeli geniş kalçalı kadınlar beni bulsun
Erkeğin yaşça büyük olması daha iyidir, z kuşağı bir adamla yapamam zannımca, x kuşağı olsun istiyorum ben.
Ne dersek diyelim bişey yaşıyoruz en olmazı secebiliyoruz
Kadının küçük olmasını daha uygun buluyorum ama tabii ki istisna durumlar olabiliyor. Mesela Kıvanç/Başak, Pınar/Yağmur.
Erkeklerin yöneticilikleri bence onların yaş olarak büyük olmasını gerektirir
Kız küçük olması daha iyi çünkü erkek geç olgunlaşır
Kadının yaşça daha küçük olması ideal olanıdır.
Erkeğin küçük olması ama kadının da olgunluk yaşına gelmemiş olması bana göre
Evet öyle oluyo, bi kaç kez yaşadık. kadın da enerji buluyo hayata bağlanıyo
1 gün bile küçük biriyle bile kendimi düşünemiyorum. Hemen geçiyorum abla moduna☺️
ilişkiler insanı yorar yıpratır o yüzden ilişkiler kötü
Kadının çünkü kadınlar daha erken olgunlaşır
Aynen kesinlikle katılıyorum 👍✌🏻🫶🏻
Teşekkürler 🤗
kendimden küçük istemem ama büyük konuşmayayım
Aynı düşünüyoruz bende büyük konuşmak istemiyorum ama evladım diye severim gelir yapamam ben
Bu tür ilişkilerde kadının en fazla 40 ya da 50 ye kadar yolu var, genç erkek başka çıtırlar peşinde koşmaya devam edecektir bi süre sonra
Erkeklerin geç olgunlaştığını düşünen biri olarak kesinlikle kadının küçük olması daha iyi bana göre
Erkeğin büyük olması lazım erkekler daha geç olgunlaşıyor
Kadın küçük olmalı. Erkekler daha geç olgunlaşır derler ki öyleler.
Kadının küçük olması erkek olgunlaşıcakta tutarlı davranıcakta falan da filan.
Erkek, birkaç yaş kadından küçük olabilir sorun olmaz.
Mantık yaşına bakar bence ama erkek her zaman küçük ister benim gibi istisnalar haric
Teyzeler yaşıtları kendilerine bakmıyor diye genç erkeklere yöneliyor. Genç erkeklerde teyzem beni doyurur diye düşünüyor. Sağlıklı ciddi ilişki kurulmaz böyle, erkeğin daha olgun olması lazım.
Kadın küçük olmalı tabi ki...
Erkeğınki küçük olmasın, kadınınki olsun.
Anlaşılıyorsa fark etmez ya
Benden küçük biriyle asla olmaz
Kendimden küçük birini istemem.
Kisiye gore değişir bence
merhaba araba cok yas farki olmadigi surece neden olmasin onemli olan birbirini anlamasi uyumlu olmasi ve sevme sevilmesi onemli...
Eşit olmalı daha uygun
Kisilere bagli bu isler
Diğer seçenek aynı yaşta olmaları gerekir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?