İlişkide kadının mı yoksa erkeğin mi büyük (yaşça) olması makuldür?

~

İlişkide kadının mı yoksa erkeğin mi büyük (yaşça) olması makuldür?
İlişkide kadının mı yoksa erkeğin mi büyük (yaşça) olması makuldür?
Cevapla