Kafayı guzelik/yakşklılıkla bozdum guzel/yakşklı olmayan insanlara konuşmak istemiyoru bunu nasıl aşıcam?

Görünüşe çok önem veriyorum ve guzel yakşklı bulmadığm insanlarla dialoga geçmek istemiyorum ve bu beni yoruyor elimde değil nasıl aşıcam bu olayı kendi kendime?
Kafayı guzelik/yakşklılıkla bozdum guzel/yakşklı olmayan insanlara konuşmak istemiyoru bunu nasıl aşıcam?
Cevapla