Güncellemeler
+1 yıl
Aynı universitede okuyoruz. Benden hoşlandigini söyledi sabah kantinde buluşacaktık. Sabah beni engelledigini gördüm ve gittim kantinde neden böyle yapıyorsun diye kavga ettim, çok utanmışdı gözüküyordu şimdi işim var sana vatsaptan yazacağım dedi. Ben de sinirli sinirli tamam dedim. Vatsaptan bana :" sen çok iyi bir kızsın seninle İlişki istedim ama eski sevgilimi unutamiyorum , özür dilerim yazdı (kisa özet).." bu gün tiktokta hikayemi beğendi acaba yeniden bir şeyler ola bilir mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Evet, aklını bulandırmak istiyor ama. Olduysa insan gibi mesaj atsın. Ne öyle ilgi çekme, kafa karıştırma çabaları.
Benden mi adım bekliyor?
Biraz yalvar falan istiyordur ego tatmini için. Sen öyle bir sey yapmayınca da egosu sarsılmıştır.
Adım atar mı acaba kendisi
Atacak. Sen yazma kesinlikle.
Takipde atmak istiyordum Instagramdan atmamayım mı yani kendisinin adım atmasini mı bekleyeyim?
Hic bir sekilde sen onunla iletişim kurma. Takip de etme. Onun tekrar geri gelme sebebi bile senin ona ulaşmaman. O seni merak etmeye başlamış. Mesaj atıp yalvarıyor olsaydın. Hala pesinde olduğunu düsünüp acı çektirecekti zaten sana. Sakın iletisim kurma.
Tamam teşekkürler
Pişman olmamış sen yedekteymişsin şimdi sana tekrar dönmeye karar vermiş başka yedekler de olana kadar
Güncelledim soruyu yeniden bakar misin
Eski sevgilimi unutamıyorum demiş ve bir an da nasıl unutmuş olabilir hiç inandırıcı gelmiyor. Muhtemelen bu eski sevgilisine yazdı yalvardı yakardı, ondan yüz bulamayınca senin hikayeni begendi belki de görüşmek isteyecek. Bana mantıklı gelmedi bu oğlan
Hmm
Evleeknistiyr kesin gelinlik bakmaya basla tövbe ya rabbim
Uzak dur paçavra gibi kenara atar seni sonra akıllı ol tek erkek o değil
Engelle hıyarı kendini o duruma düşürme
boş ver. Eskiden olmaz yenilere bak
İyi bari dürüst davranmış
Peki neden videomu beğendi hala hikayelerime bakıyor
Senden hoşlandığını söylemiş ya
Acaba takip atayım mı belki iletişimimiz başlar
At tabi en fazla ne olabilir
Sildi kabul etmedi
Boşluğa düşmüştür 😂
Güncelledim soruyu yeniden bakar misin
Unutamadığı biri var o gelirse seni sileceğim ama gelmezse mecbur sana döneceğim gibi bişeye gelmiş bu
Yani 2ci olarak bakiyor bana
Bence öyle
Detay bilmem gerek
Aynı universitede okuyoruz. Benden hoşlandigini söyledi sabah kantinde buluşacaktık. Sabah beni engelledigini gördüm ve gittim kantinde neden böyle yapıyorsun diye kavga ettim, çok utanmışdı gözüküyordu şimdi işim var sana vatsaptan yazacağım dedi. Ben de sinirli sinirli tamam dedim. Vatsaptan bana :" sen çok iyi bir kızsın seninle İlişki istedim ama eski sevgilimi unutamiyorum , özür dilerim yazdı (kisa özet).." bu gün tiktokta hikayemi beğendi acaba yeniden bir şeyler ola bilir mi?
Baskasi var
Nasil yani
Peki neden tiktokta hala paylaşımlarıma bakiyor
boş ver moralini bozmak istemiyorum
Söyle
Yazmak oluyorsa yaz
Bence olmamıştır