Erkek arkadaşım çok bakımlı diye terk ettim iyi yapmış mıyım?

Ben kıskanç insanım benim erkeğim bakımlı olamaz kendine özen gösteremez artık bakımsız cirkin erkek istiyorum iyi yapıyor muyum?
Erkek arkadaşım çok bakımlı diye terk ettim iyi yapmış mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Çirkin erkek candır artık yolumuza cirkin bakimsiz erkeklerle devam ediyoruz😒
Güncellemeler
+1 yıl
😂😂😂😂😂
Erkek arkadaşım çok bakımlı diye terk ettim iyi yapmış mıyım?
Cevapla