Sevgilimle yeni barıştık ama yine aynı problemleri yaşıyoruz?

1.5 yıllık ilişkimi bitirdim Haziran ayında çünkü bi tartışmadan dolayı bi haftadan fazla yazmadı bana ve ben de aşırı değersiz hissettiğimden dolayı ilişkiyi bitirme kararı aldım. İçimde büyük bi nefret olmadığı için tekrardan barıştık bi iki ay önce fakat iki gün önce yaşadığımız tartışmadan dolayı tekrardan yazmıyor ve ben yine kendimi çok değersiz ve gereksiz hissediyorum çünkü bu kadar küçük şeylerden böylesine uzun süre cevapsız bırakmak gerçekten çok kötü hissettiriyor. Napmam lazım artık gerçekten bilmiyorum vazgeçemiyorum çok seviyorum ama neden böyle.. Kendini çok sevdiğinden başkasının hislerini mi umursamıyor onu da anlamıyorum. Benim mi yazmam gerekiyor hep. Beklemede kalmam lazım şu an ama bi yerlerden silmeli miyim yoksa olduğum yerde kalmalı mıyım?

Sevgilimle yeni barıştık ama yine aynı problemleri yaşıyoruz?
Cevapla