Çok ikilemdeyim, konuşmak istiyorum. Bu sefer her şey dosdoğru olsun fakat korkuyorum. Ne yapmalıyım?

Bir erkeğe açıldım ya hayatımda ilk defa böyle bişey yapıyorum ailce tanışıyoruz fakat ben ona fake den ve ismimi vermeden yazdım yani tam kendimi tanıtmadım çocuk en sonunda bana ben sonu olmayan bir yolda yürüyemem ben bir gölgeye olamam dedi ne demek istedi tam olarak anlamadım. Ya kendimi tam anlamıyla tanıtmadım ondanmı bilmiyorum hiç aklına geliyorum konuşmalarımız hiç demiyormu bu kız ki diye ya tanışıyoruz dedimsede o beni hayatı boyunca hiç görmedi ne yapamacağıma şaşırdı direk karşısına geçip bendim o demek istiyorum ama cesaret edemiyorum akıl verin bana!!!

Çok ikilemdeyim, konuşmak istiyorum. Bu sefer her şey dosdoğru olsun fakat korkuyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla