Bekarken kiz kardesimin erkek arkidasi benim kankam gibiydi. Şu an evliyim ve oyle dertlesmek istedim. Yazdim oyle dostça bu kotu?

Yani bilmiyorum evliler erkek arkadaşı bile olamaz yani benim yok ztn de önceden dostlugumuz vardı. Simdi de oyle konuşup dertleşmek istedim. 1 2 defa mesajlaştik okadar ama eşim bilse hiç hoşuna gitmez yani. Bende ne bilim ya çok bunaldım. Kendimi biliyorum ama yine suç işlemişim gibi geliyor

Bekarken kiz kardesimin erkek arkidasi benim kankam gibiydi. Şu an evliyim ve oyle dertlesmek istedim. Yazdim oyle dostça bu kotu?
Cevapla