Evli biriyle oldum tartisma aninda muhatap olma yazma dedi? Akşamında aradi onu nasil unuturum?

Yaptim bir hata onunla oldum 7 aydir. Sonra ben izin aldim 1 aydir isyerinde yokum. Oda bana 1 2 sefer buluşalım dedi ama nasip olmadı. Bende kizdim 5 dk da olsa beni görmeye gelmedin dedim. Bana dün muhatap olma yazma dedi. Aksam da beni aradi ister bitir ister devam et dedi. Cok kırgınım. Sevdik onu. Nasıl unutabilirim? Hem yazma diyen biri neden arar? Bugünde ben ilk defa hiç aramadim oda aramadi ne zman arar?

Evli biriyle oldum tartisma aninda muhatap olma yazma dedi? Akşamında aradi onu nasil unuturum?
Cevapla