Yoruldum. böyle bı ilişkinin sonu ne olur? evliligi düşünmek doğru mu?

Benim iki yıllık bı iliksim var. ciddi olarak düşünüyorduk. ailesiyle de tanıştım ama erkek arkadaşım çevresine karşı çok iyi merrhametli çok yardımsever güleç ama benim yanımda somurtkan depresif. maddi manevi sorunları vardi ona bağladı ben de ona bağladım ama hiç duzelmedi. buyuk Tartissak hakli olup olmaması önemli değil kufreder hakaret eder. her durumda kendini haklı görür. ozel günleri takmaz. kötü gunlerinde öyle yanında olmaz. ama kendisi kötü olduğunda ilgilenilmesini çok ister. dogum gününün kutlanmasını çok ister. beni dinlemez öyle sadece kendinin dinlenilmesini ister. fikirlerimi almaz öyle değer kıymet vermez. hiç özür dilemez. Kimi zaman eski kız arkadaşlarıyla karsilastirir beni. surekli manipüle eder her şey de ben sucluyum ona gore. maddi manevi hep destek oldum yanında oldum her gün. bilmiyorum çok yoruldum artık takatim kalmadı ve aynı iş yerirnde çalışıyoruz. böyle biriyle evlilik olur mu gerçekten?

Yoruldum. böyle bı ilişkinin sonu ne olur? evliligi düşünmek doğru mu?
Cevapla