Mesela ben dört koca alırdım oh mis her ağaçtan meyveyi yerdim hergun aynı şey yenmez
Sizce ne olurdu
Kızlar siz napardiniz
Erkekler siz kumayı kabul eder miydiniz
Mesela ben dört koca alırdım oh mis her ağaçtan meyveyi yerdim hergun aynı şey yenmez
Sizce ne olurdu
Kızlar siz napardiniz
Erkekler siz kumayı kabul eder miydiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
4 kadın istiyorum diyen erkekler ortalığı birbirine katardı.
Zor bi durum ama zaten yok değil günümüzde de var
hiçbir erkekde net cevap vermemiş yorum okumaya gelmiştim ben🤣🤣🤣🤣
Garip birisin cidden. Hayal dünyan ilginç. Sorduğun soruların da kişiliğinle alakalı olmadığını düşünüyorum.
Garip derken? Nasıl bir kişiliğim var ki
Pardon düşünmüyorum olacaktı. Otomatik düzeltme olmuş o kısım.
Hiç bir şey anlamadim
Sorular gerçek değil gibi geliyor bana. Provoke etme ya da alaycı bir soru gibi. Belki de hayal dünyanın tezahürüdür.
Provake yok ki sorumda zeki birisin afferin sevdim seni gizlicik
Zeki ne alaka?
Anlama kapasiten yuksek
Ben de Allah korkuna karşı aynı şeyi düşünüyorum. Zeki birisin. Anlık olaylar, arzular seni böyle düşünmekten alıkoymuyor.
Bunda ne almam lazim
Soru gerçekten hayalinizdeki gibiyse yaşınıza göre bence ham kalmış. İnsanları tanımakta ne kadar iyisiniz merak konusu.
Allah kokusunu üstte tuttuğunuz için zeki olduğunuzu söyledim. Bu kadar.
Okay spas
Bilmiyorum gizlisin
Benim de bir şey sormam gerekiyor.
Geri aldım.
Sor bakalim
Yazamıyorum maalesef neden acaba
Nasip değilmiş kusura bakmayın gitmem gerekiyor.
Güle güle
Burada mısınız?
Evet
Lol :D
Takibin yok
Sen bi tane Karadeniz liliyi bulda sonra 4 tane bulursun
Varsa elinde gönder
Ben vardım ama kaçırdın beni önce gelecektin
Allah Allah nasıl kaçırdım bshdhd
Edep yahu, bu kadar mı düştünüz bu kadar mı yokluktasınız acınacak haldesiniz yazık..!
Offf gurup çok fena olur iki deliğin de aynı anda dolu olur
Açık iliski yaşa sende yine de
El haram
İçindeki dürtüler ortaya çıkmış. 😂
O dürtüleri Allah korkum durduruyor
Tahmin ediyorum meyve sevmenden. :D
Ben cevap hakkımı gizli tutayım. :D
escortlar öyle zaten
Yalnız bir ömürü tercih ederim.
Coklu evlilik ne sacma yaa...
E5 olacak biri için kuma olmayı tercih etmem
Şeytanı bi soru. Alaycı tarzda 😂
Gerçekler sorunun içinde yatıyor gormuyon mu
Ben zevkle kabul ederdim
Çocuk olsa babası belli olmazdı
olmaz tabiki
Tek eşli değilsin sanırım
Günah olduğunu bilmeseydim yapardım ama Allah korkusu engelliyor beni
Sevgilin var mı
O işlere girismiyorum
Neden hiç mi olmadı
Ne gerek var şimdi sevgili olsan harama bulasican sonra inancıma ters tamisirim bakarım kafama uyuyorsa evlenirim ne o öyle sevgili benlik degil
Nerde yaşıyorsun
Van
Tüh uzaksın
Olabilir
Hiç evlendin mi daha önce
Bunlari neden soruyorusn
Merak ettim 😅
Etme ve seni de ilgilendirmez
Tamam evde turşunu kur o zaman
Neden olmasın
Ederdim ama karşılıklı 🗿🍷
etmezler
Çok fenasin